• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
چهار شنبه 7 شهریور 1403
کد مطلب : 233930
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/WnGME
+
-

خبرهای کوتاه از دنیای سیاست

  با موافقت رهبرمعظم انقلاب، سیدمرتضی بختیاری که پیش از این 5سال در جایگاه ریاست کمیته امداد فعالیت کرده‌است، دراین مسئولیت ابقا شد.
  ستاد مرکزی اربعین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از صبح روز چهارشنبه(امروز) عملیات حماسه عظیم اربعین حسینی(ع) در سال ۱۴۰۳ خاتمه می‌یابد و مرزهای غربی کشور به شرایط عادی خود بازخواهدگشت.
  ارتش جمهوری‌اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت هفته دولت، از آمادگی خود برای همراهی، همدلی و کمک به دولت جدید در راه خدمت به مردم خبر داد.
 علیرضا سلیمی، سخنگوی هیأت‌رئیسه مجلس با اشاره به انتصاب عبدالکریم حسین‌زاده به سمت معاون رئیس‌جمهور گفت: استعفای حسین‌زاده از نمایندگی باید در جلسه علنی اعلام وصول شود و نمایندگان رأی دهند.
  ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امورخارجه حملات تروریستی اخیر در مناطق مختلف پاکستان، به‌ویژه در ایالت بلوچستان را به‌شدت محکوم کرد.
  عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای‌عالی انقلاب‌فرهنگی اعلام کرد: مصوبات و تصمیم‌های شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از شمول ورود و نقض دیوان عدالت‌اداری و سایر مراجع قضایی مستثناست.
  محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور در حکمی فائزه دولتی را به سمت مشاور و دستیار ویژه خود منصوب کرد.
  یک سخنگوی وزارت امور خارجه اتریش اعلام کرد عباس باقرپور اردکانی، سفیر ایران، به‌دلیل آنچه «استفاده علنی از نمادهای حزب‌الله لبنان» خوانده شده، به وزارت خارجه اتریش احضار شده‌است.
  علیرضا خامسیان به‌عنوان معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر معاون اول رئیس‌جمهور منصوب شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید