• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
دو شنبه 5 شهریور 1403
کد مطلب : 233653
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/r03DB
+
-

نقل قول خبر/شهرداری برای جاماندگان اربعین سنگ تمام گذاشت

سردار قربان‌محمد ولی‌زاده، فرمانده سپاه استان تهران: شهرداری تهران امسال در زمینه پیاده‌روی جاماندگان اربعین با تمام وجود پای کار بود و سنگ تمام گذاشت و برای پیشگیری از انسداد معابر و فراهم کردن شرایط در مسیرها تلاش خوبی کرد. امسال تعداد لازم قطار شهری، اتوبوس و ون‌ برای این مراسم به‌خوبی پیش‌بینی شد.

افزایش ظرفیت موکب بانوان برای اربعین سال آینده
عبدالمطهر محمدخانی، رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران:
امسال سازه پارچه‌ای موکب «سلام یا مهدی» در سامرا به سوله تبدیل شده و میزبان جمعیت بالایی از زائران است. روزانه در این موکب ۱۲هزار لیوان شربت میان زائران توزیع می‌شود. امیدواریم بتوانیم سال آینده ظرفیت موکب بانوان را نیز به همین منوال  افزایش دهیم.

تاکسی‌های برقی‌ چینی وارد بندرعباس می‌شود
محسن هرمزی، معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران:
محموله تاکسی‌های برقی اکنون در خلیج فارس است و به زودی وارد بندرعباس خواهد شد .در این مرحله 150 دستگاه تاکسی آیون به تهران می‌رسد. این تاکسی ها  بخشی از  محموله 27هزار و 500 تاکسی قرارداد چین هستند.

بازسازی اساسی ۳۷ بوستان اصلی منطقه14
امیر شهرابی، شهردار منطقه۱۴:
37بوستان مهم منطقه در حال بازسازی اساسی هستند که این اقدامات مرمت سرویس های  بهداشتی، کف‌پوش، المان‌ها و روشنایی بوستان‌ها را شامل می‌شود. همچنین در برخی از بوستان‌ها فضاهای باز داریم که  از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، پروژه‌هایی مانند زمین‌های اسکیت و بازی ایجاد می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید