• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 21 مرداد 1403
کد مطلب : 232401
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/j23Rz
+
-

قتل زن تنها

معماي شماره 20

معمای پليسی
قتل زن تنها

روز دوشنبه به بازپرس جنایی خبر رسید که زنی مسن در یکی از خانه‌های شمال شهر به قتل رسیده است. زمانی که تیم بررسی صحنه جنایت قدم در خانه این زن گذاشتند با جسد او که بر اثر اصابت 5ضربه چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند. خانه این زن ویلایی و بزرگ بود. او از سال‌ها قبل بعد از فوت شوهرش به تنهایی زندگی می‌کرد و فرزندانش نیز ساکن یکی از کشورهای اروپایی بودند. متخصص پزشکی قانونی با معاینه جسد اعلام کرد که بین 24تا 48ساعت از مرگ زن می‌گذرد و شدت ضربات وارده و خونریزی علت اصلی مرگ اوست. در این شرایط بود که جسد مقتول با دستور بازپرس به پزشکی قانونی منتقل شد.
کارآگاهان در ادامه به تحقیقات میدانی خود ادامه دادند و به سرنخ‌های تازه‌ای دست یافتند. شواهد نشان می‌داد 2جام و شمعدان نقره‌ای عتیقه که ارزش زیادی دارد از خانه این زن سرقت شده است. این موضوع نشان می‌داد که این جنایت با انگیزه سرقت اتفاق افتاده اما هنوز به درستی معلوم نبود عامل جنایت چه‌کسی است. همسایه‌ها می‌گفتند که چند روزی است زن سالخورده را ندیده و از خانه‌اش صدایی نشنیده بودند. یکی از آنها گفت که چون مقتول مسن بود و به سختی می‌توانست از خانه بیرون برود بیشتر خریدهایش را به سوپرمارکت سر کوچه سفارش می‌داد و شاگرد مغازه سفارش‌ها را برایش می‌برد. به همین دلیل کارآگاهان به بررسی محتویات داخل یخچال خانه زن پرداختند. داخل یخچال چند بطری آب معدنی، یک قالب پنیر، مقداری نان خشک، مقداری میوه و... بود. آنها همچنین یک بطری شیر که هنوز در آن باز نشده بود پیدا کردند که تاریخ تولید آن برای روز شنبه بود. آنطور که همسایه‌ها می‌گفتند مقتول به‌دلیل پوکی استخوان هر روز شیر مصرف می‌کرد و یکی از سفارش‌های روزانه‌اش شیر بود. بعد از آن بود که کارآگاهان با جمع‌بندی اطلاعات به‌دست آمده پی بردند که عامل جنایت کسی جز شاگرد سوپر مارکت نیست. او وقتی به بهانه تحویل سفارشات روزانه زن وارد خانه‌اش شده چشمش به جام و شمعدانی‌های نقره افتاده و با انگیزه سرقت آنها دست به این جنایت زده است. اما آنها چطور متوجه شدند که قاتل چه‌کسی است؟

  به 3نفر از خوانندگانی که پاسخ صحیح معما را ارسال کنند 3کارت هدیه 500هزار تومانی اهدا می‌شود.

پاسخ‌هایتان را از طریق پیامک به شماره    300099901     ارسال کنید. به 3نفر از افرادی که پاسخ درست را ارسال کرده باشند به قید قرعه   کارت هدیه 500هزارتومانی  اهدا می‌شود.

پاسخ معمای شماره 19
زن جوان بر اثر مسمومیت توسط میزبان به قتل رسیده بود. آنها سال‌ها قبل با یکدیگر خصومت شخصی داشتند و میزبان از سال‌ها قبل از دوستش کینه به دل گرفته و در این مدت به فکر انتقام بود تا اینکه نقشه قتل او را کشید. او دوستش را به‌عنوان مهمان به خانه دعوت کرد اما هنگام پذیرایی در میان خوراکی‌ها ژله را مسموم کرده بود. اما کارآگاهان متوجه ماجرا شدند و دست قاتل رو شد.

برندگان معمای جنایی شماره 18
0919***0710
0912***4081
0911***1897
برنده کارت هدیه 500هزار تومانی شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید