سختی کار را پذیرفتهایم
علی هاشمی، معاون هماهنگی و بررسی عملکرد:شهروندی که با 137+ تماس میگیرد با مشکلی روبهرو شده و نخستین شمارهای که با آن تماس گرفته 137است، به همین دلیل ما از طرف مردم مطالبهگری را انجام میدهیم. بازخورد هر پیام هم به همین مرکز برمیگردد و آن را بهصورت پیامکی و تلفنی به شهروند اطلاع میدهیم.
اگرچه به جز شماره 137درگاه اینترنتی و اپلیکیشن تهران من هم برای ثبت پیام آماده است، برخی شهروندان علاقهمند هستند پیام خود را تلفنی در میان بگذارند. اما پاسخدادن به تماسهای تلفنی در حجم زیاد دشوار است و همکاران ما این سختی کار را پذیرفتهاند. در مقابل تلاش میکنیم در اموری مانند چکاپ سلامت و مشاورههای لازم به آنها کمک برسانیم.
پیامهای متفاوت
گاه شهروندی درخواست جانمایی ایستگاه مترو در یک خیابان دارد. درحالیکه انجام این کار نیازمند برنامه بلندمدت است اما این پیام هم پیگیری میشود و پاسخ آن به اطلاع شهروند میرسد. گاهی هم پیامها مرتبط با ارگانهای دیگر مانند آب و فاضلاب یا اداره برق است که باید با آنها ارتباط برقرار شود.
بیشترین پیامها
خدمات شهری بیشترین پیامها را دارد. در هر منطقه مسئول 137 داریم و مسئول هایی در معاونتها، سازمانها و شرکتها هستند. اکیپ اجرایی هم در مناطق و نواحی هستند تا امور دارای فوریت را انجام دهند.تلاش همکاران برای رسیدگی سریع به پیام است.