• دو شنبه 22 مرداد 1403
  • الإثْنَيْن 6 صفر 1446
  • 2024 Aug 12
چهار شنبه 10 مرداد 1403
کد مطلب : 231424
+
-

معایب کپی‌خور کردن کنسول

  دسترسی نداشتن به بازی‌های جدید
یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد کنسول PS4 این است که هر چند وقت یک‌بار بازی‌های جدیدی برای آن ارائه می‌شود.
  مشکل در انجام بازی‌های آنلاین
با کپی‌خور‌ کردن کنسول پلی‌استیشن دیگر امکان انجام بازی آنلاین وجود ندارد.
  انجام تنظیمات هک پس از هر بار خاموش و روشن شدن کنسول
 کپی‌خور کردن پلی‌استیشن با هک نرم‌افزاری اتفاق می‌افتد و سخت‌افزار دستگاه هیچ‌گونه تغییری نمی‌کند. با ‌این ‌حال، پس از هربار خاموش و روشن‌کردن کنسول، باید عملیات هک را تکرار کنید تا بتوانید از بازی‌های کپی‌شده بهره‌مند شوید.
  متصل نشدن به PSN
PSN در واقع همان شبکه اصلی پلی‌استیشن است که با کمک آن می‌توانید به امکانات و بازی‌های کنسول دسترسی داشته باشيد و حساب خود را مدیریت کنید. اما با کپی‌خور کردن پلی‌استیشن امکان اتصال به PSN برای همیشه از بین خواهد رفت.
  آپدیت‌نشدن کنسول
کنسول‌های بازی معمولا هر چند وقت یک‌بار آپدیت شده و باگ‌های احتمالی خود را رفع می‌کنند. اما کنسول‌های کپی‌خور از این آپدیت‌ها محروم هستند.
  خطر بن شدن و از کار افتادن کنسول
هک‌کردن و کپی‌خور کردن کنسول پلی‌استیشن یک روش مخرب و غیرقانونی برای استفاده رایگان از بازی‌هاست. به همین دلیل، شرکت سونی با اینگونه از رفتارها به‌شدت برخورد خواهد کرد و هرگاه از طریق اتصال به اینترنت متوجه این حرکت شود، کنسول را بن و غیرقابل استفاده می‌کند.
 گرفتاری در زمان روشن‌کردن دستگاه
لازم است بعد از هربار که کنسول را روشن می‌کنید، اقدام به انجام عملیات کرک کردن PS4 كنید.
  بازی‌هایی پر از باگ
هر بازی در ابتدای عرضه پر از باگ است و با آپدیت‌هایی که به مرور برای بازی می‌آید علاوه بر برطرف کردن باگ‌ها محتوای بازی به روز می‌شود و یا حتی فصل‌های جدید به آن بازی اضافه می‌شود. وقتی شماPS4  خود را کپی‌خور می‌کنید از این قابلیت محروم خواهید بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید