• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
پنج شنبه 4 مرداد 1403
کد مطلب : 230885
+
-

اپل مدل تاشو می سازد

اپل مدل تاشو می سازد

بازار گوشی های هوشمند تاشو در سال های اخیر گرم شده است. بسیاری از برندهای مطرح موبایل از جمله سامسونگ، اچ تی‌سی و هوآوی به ساخت این مدل گوشی روی
 آورده اند که با توجه به جذابیت ارگونومیک آن، طرفداران خاص خودش را هم دارد. به گزارش ورج، حالا خبر می رسد که پس از شرکت‌های فناوری بزرگ، غول فناوری آمریکایی یعنی اپل نیز به سمت تولید این مدل گوشی گرایش پیدا کرده است. درحالی که به نظر می‌رسد سامسونگ با گوشی‌های فولد و فلیپ(تاشو از کنار وتاشوی افقی از وسط) بازار را در کنترل خود دارد. اپل هم اعلام کرده است که می‌خواهد تاشوی خود را عرضه کند، ولی در این مسیر عجله‌ای ندارد و کیفیت برایش اهمیت بیشتری دارد.  
طبق گزارشی از The Information، اپل به کار روی یک آیفون تاشو ادامه می دهد که می تواند در اوایل سال 2026 وارد بازار شود. شایعه شده است که این گوشی به صورت افقی تا می‌شود؛ مانند گوشی تاشوی گلسی زد فلیپ از برند سامسونگ.
زمستان سال گذشته، سایت‌های فناوری خبر دادند که اپل در مراحل اولیه توسعه 2 نمونه اولیه آیفون تاشو است. حالابه نظر می‌رسد که اپل به احتمال زیاد روی یک طراحی اکتفا کرده باشد، زیرا کارشناسان می‌گویند این دستگاه دارای یک نام مستعار داخلی، V68 است که نشان می‌دهد این ایده از مرحله مفهومی فراتر رفته است و در حال توسعه با تأمین‌کنندگان است. طبق گزارش‌ها، اپل همچنان در حال کار برای صاف کردن چین‌هایی است که هنگام باز شدن گوشی روی مانیتور ظاهر می‌شود و همچنین در تلاش است تا دستگاه را نازک‌تر کند. در آینده جزئیات مشابه بیشتری در مورد برنامه‌های گوشی تاشو اپل فاش می شود.
مک‌بوک‌تاشو هم می آید
شایعات اخیر حاکی از آن است که اپل در حال کار روی یک مک‌بوک تاشو هم هست که تا سال 2026 به احتمال زیاد عرضه می شود. جدا از کار بر روی گوشی‌های تاشو، ممکن است اپل در حال آماده شدن برای ارتقای آیفون سال آینده با دیافراگم مکانیکی باشد که به کاربران امکان می دهد به جلوه ای از عمق میدان دست پیدا کنند که
پس زمینه تصویر را محو می کند و در عین حال سوژه را درحالت فوکوس نگه می‌دارد. شایعات همچنین حاکی از آن است که اپل در حال کار روی آیفون بسیار نازک‌تری برای سال 2025 است.

این خبر را به اشتراک بگذارید