• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
یکشنبه 24 تیر 1397
کد مطلب : 23083
+
-

با مردم

با مردم

  تناسبی با دخل و خرج ندارد

همه روزه در شبکه‌های مختلف تلویزیونی شاهد آموزش انواع غذا‌های رنگارنگ هستیم که با توجه به افزایش قیمت‌ها،  خیلی تناسبی با دخل و خرج بسیاری از خانواده‌ها ندارد. لذا پیشنهاد می‌کنیم مسئولان شبکه‌های تلویزیونی برنامه‌های آشپزی را به‌گونه‌ای تدارک ببینند که خانواده‌ها با کمترین امکانات بتوانند برای تهیه غذاها اقدام کنند.
3327...0919

  کنترل آلودگی هوا

این روزها که گرمای بی‌سابقه شهروندان را کلافه کرده است،  کنترل آلودگی هوا هم باید با طرح‌ریزی و پیگیری یک برنامه مناسب و بلندمدت صورت پذیرد ولی متأسفانه مسئولان هر سال با «چه کنم، چه کنم» با سلامت مردم بازی می‌کنند و هیچ کار مدیریتی در این راستا و کاهش آلودگی هوا و راهکاری که مردم حداقل ببینند که کاری انجام می‌شود در بین مدیران صورت نمی‌گیرد.
سیاوشی از تهران

@  درخواست از پلیس راهور

با سلام. مدتی است که در ورودی بزرگراه صدر از مدرس، پلیس راهور هر روز و در ساعت اوج ترافیک راه را توسط مانعی فلزی به اندازه یک اتومبیل باریک باز می‌کند و تازه همان را هم مرتب نگه می‌دارند. در نتیجه دامنه ترافیک به میرداماد کشید شده و کلا عبور از این مسیر را به دغدغه هر روزه و طاقت‌فرسا تبدیل کرده است. از مسئولان پلیس راهور انتظار می‌رود به‌جای اینگونه اقدامات مقطعی فکری اساسی برای حل مشکل ترافیک در پایتخت کنند.
نیکدل از تهران

  کارت منزلت شهرداری

با سلام. از آقای افشانی، شهردار تهران درخواست می‌کنیم سقف سنی دریافت کارت منزلت را از 65سال کاهش دهند تا این خدمات به ما سالمندان 60ساله هم تعلق بگیرد. آقای شهردار واقف هستند که با این هزینه‌های سنگین، این اقدام شهرداری می‌تواند کمک بسیار مناسبی برای بازنشستگان باشد. متأسفانه درحال حاضر فقط به بازنشستگان 65سال به بالا کارت منزلت تعلق می‌گیرد.
درخواست تعدادی از بازنشستگان

  گلایه از بیکاری

سلام. از روزنامه همشهری تشکر می‌کنم. بنده ۳سال است بیکارم. به هرجا برای کار مراجعه می‌کنم با شکست مواجه می‌شوم. با وجود ۲تا بچه سخت است. لطفا به مسئولان بگویید کمک کنند.
5062...0919

  نظارت بر تبلیغات غیرمجاز

باعرض سلام. همکاری سازمان غذا و دارو با ناجا در زمینه مبارزه با تبلیغات غیرمجاز اینترنتی اقدامی در راستای حفظ سلامت جسمی و روحی شهروندان است. امیدواریم مسئولان ذی‌ربط در این‌باره نیز نظارت دقیقی داشته باشند.
بهمنی از تهران

@  هزینه‌های پارکینگ عمومی

با سلام، خدمت شما در روزنامه همشهری. مدت‌هاست در خیابان مولوی، راسته پرده‌فروشان بی‌نظمی بیداد می‌کند. متأسفانه خودروها به‌صورت دوبله و سوبله پارک می‌کنند و همین کار باعث ترافیک شدید در این خیابان شده است. این درحالی است که به‌دلیل دریافت مبلغ 4هزار تومان برای توقف خودروها در پارکینگ لواسانی در نزدیکی این خیابان، رانندگان رغبتی برای پارک در پارکینگ فوق ندارند. از شهرداری منطقه 12درخواست رسیدگی داریم.
سپهری از تهران

این ستون پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه است. لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید