• یکشنبه 15 مهر 1403
  • الأحَد 2 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 06
چهار شنبه 3 مرداد 1403
کد مطلب : 230807
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/pg1Rp
+
-

موج تازه گیشه

فیلم‌های مدیری و سهیلی از امروز روی پرده می‌آید

یک تریلر معمایی و یک کمدی اجتماعی فضای اکران را متحول می‌کند؛ 2فیلم از 2چهره شناخته شده که یکی‌ از پرکارترین چهره‌های هنری این سال‌هاست و به‌عنوان برنامه‌ساز بسیار پرکار بوده و دیگری کارگردانی که چند سال است از درام‌های اجتماعی به کمدی‌سازی‌ روی آورده است؛ مهران مدیری و سعید سهیلی. از مدیری «ساعت ۶ صبح» و سهیلی «پول و پارتی» روی پرده سینماها آمده‌ است؛ فیلم‌هایی که کارشناسان اکران امیدوارند با اقبال عمومی مواجه شوند.

ساعت ۶صبح
نام پرتکرار شبکه نمایش خانگی این سال‌ها، در بازگشت به سینما سراغ سوژه‌ای رفته که کمدی نیست.«ساعت ۶صبح» ساخته مهران مدیری از امروز به چرخه اکران افزوده خواهد شد؛ فیلمی که سال گذشته در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر متقاضی حضور در جشنواره بود، اما به فهرست هیأت انتخاب راه پیدا نکرد. باید دید فیلم تازه مدیری با چه بازخوردی مواجه خواهد شد.

پول و پارتی
کارگردان سینمای جنگ و سازنده درام‌های اجتماعی، در دهه 90 بیشتر کمدی ساخته و فیلم تازه‌اش هم در این ژانر ساخته شده است. «پول و پارتی» یکی از فیلم‌هایی است که از امروز اکران خود را آغاز می‌کند. سهیلی که در 2 دهه اخیر بیشتر به ساخت فیلم کمدی روی آورده پس از ساخت سه‌گانه «گشت ارشاد» که آخرین آن در سال۱۴۰۰ اکران شد، «پول و پارتی» این فیلم در فضایی کمدی و رمانتیک ساخته شده و بازیگران نام‌آشنای طنز، همچون امیر جعفری، مهدی هاشمی، هادی کاظمی در کنار ساعد سهیلی و پردیس احمدیه در آن حضور دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید