• چهار شنبه 3 مرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 17 محرم 1446
  • 2024 Jul 24
چهار شنبه 3 مرداد 1403
کد مطلب : 230805
+
-

«پایتخت 7» اواسط مرداد‌ کلید می‌خورد

«پایتخت 7» اواسط مرداد‌ کلید می‌خورد

تیم سازنده «پایتخت۷» همان گروه قبلی است. محسن تنابنده به‌عنوان نویسنده  و سیروس مقدم در مقام کارگردان و الهام غفوری، تهیه‌کننده فصل هفتم سریالی است که فصل ششم آن با حواشی زیاد به پایان رسید و گفته می‌شد کسی تمایلی به ساخت این سریال ندارد و مدیران سازمان هم آنقدرها راضی به ساخت فصل هفتم نیستند. چند وقت پیش بود که خبر تولید فصل هفتم به نقل از هومن حاجی‌عبداللهی منتشر شد. بازیگر این سریال که به‌نظر می‌رسد در صفحه شخصی‌اش از اوضاع و احوال این سریال خبر می‌دهد.
اما شنیده‌ها حاکی از آن است که این سریال در مرحله پیش‌تولید قرار دارد. سیروس مقدم به همراه تیمش طی چند هفته آینده کارتصویربرداری سریال را آغاز می‌کند.
این فصل از «پایتخت» با طراحی محسن تنابنده و کارگردانی سیروس مقدم ظاهرا‌
قرار است نوروز 1404 و همزمان باماه مبارک‌رمضان روی آنتن شبکه یک برود. ۳۱خرداد‌ امسال بود که هومن حاجی‌عبداللهی، بازیگر نقش رحمت در حساب کاربری‌اش در توییتر تصویری از شیرینی رنگینک به شکل عبارت «پایتخت۷» منتشر کرد و نوشت: «شروع پایتخت۷» به شیرینی رنگینکیه که بچه‌های پشت صحنه درست کردن.» این جمله اگرچه نمی‌توانست شاهدی کامل برای کلید خوردن سریال باشد اما از سوی عده‌ای به این معنا تعبیر شد؛ ضمن اینکه همه را مطمئن می‌کرد که تلویزیون برای ساخت دنباله «پایتخت» سرانجام با گروه سازنده به توافق رسیده است. هومن حاجی‌عبداللهی همچنین در یکی از پست‌هایش به حضور بهرام افشاری در این فصل اشاره کرده و این نشان می‌دهد که در فصل هفتم مهران احمدی و سارا و نیکا فرقانی حضور ندارند و مابقی بازیگران مقابل دوربین سیروس مقدم می‌روند. این سریال علاوه بر لوکیشن‌هایش در ایران به‌نظر در کشور تاجیکستان هم فیلمبرداری می‌شود.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید