• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
سه شنبه 2 مرداد 1403
کد مطلب : 230665
+
-

بازارگرمی نمی‌کنم

پرسپولیس، مس و گل‌گهر مشتریان این فصل شایان مصلح هستند اما او هنوز نمی‌داند در ذوب‌آهن ماندنی است یا باید یکی از این تیم‌ها را انتخاب کند

بازارگرمی نمی‌کنم

امیرحسین اعظمی

شایان مصلح فصل پیش بازیکن ذوب‌آهن بود و طی 32بازی این تیم در لیگ‌ برتر و جام حذفی فقط در یک بازی به میدان نرفت. قرارداد مصلح با گاندوها به اتمام رسیده و حالا او بازیکن آزاد محسوب می‌شود. با اینکه حدود 3هفته از شروع فصل‌ نقل‌و‌انتقالات گذشته، ولی مصلح هنوز تیم فصل بعدش را انتخاب نکرده است. گفته می‌شود او از چند تیم پیشنهاد دارد که پرسپولیس یکی از آنهاست. مصلح درباره این پیشنهادها می‌‌گوید اهل بازارگرمی نیست و با بررسی شرایط بهترین تصمیم را برای فصل پیش‌رو خواهد گرفت.

   خبر جدایی‌ات از ذوب‌آهن صحت دارد؟
هنوز چیزی قطعی نیست و باشگاه تا الان تماسی با من نگرفته است. به هر حال، بودجه باشگاه ذوب‌آهن محدود است و من هم فصل گذشته سقف قرارداد را دریافت کردم. باید دید روزهای آینده چه مسائلی پیش می‌آید. نمی‌توانم بگویم جدایی‌ام قطعی شده یا اینکه در این تیم می‌مانم، تا چند روز دیگر همه‌‌چیز قطعی می‌شود.

   اولویت پرسپولیس جذب دفاع چپ خارجی است ولی ظاهرا یکی از مسئولان باشگاه با تو تماس گرفته تا اگر این تیم مدافع خارجی جذب نکند، دوباره به پرسپولیس برگردی. این خبر را تأیید می‌کنی؟
من اهل بازارگرمی نیستم، اجازه بدهید تا چند روز دیگر همه‌‌چیز مشخص می‌شود.

   مهدی تارتار و محرم نویدکیا هم برای فصل بعد با تو مذاکره کرد‌‌‌ه‌اند. چقدر احتمال دارد به مس یا گل‌گهر بروی؟
بله، حالا که سؤال کردید باید بگویم که این دو باشگاه هم با من تماس گرفته‌اند. حالا باید ببینم شرایط چگونه خواهد شد و سعی می‌کنم بهترین تصمیم ممکن را بگیرم.

   فصلی که گذشت برای تو چطور بود؟
فصل خوبی بود و غیر از بازی با فولاد در تمام بازی‌ها به میدان رفتم و 31بازی انجام دادم. ما در لیگ برتر پنجم شدیم و این در حالی است که چند تیم که از ذوب‌آهن بیشتر هزینه کرده بودند، در جدول پایین‌تر قرار گرفتند. در چند بازی با اشتباهات خودمان امتیاز از دست دادیم و چند بازی هم داوری‌ها تأثیرگذار بود، اگر این اتفاقات نمی‌افتاد، می‌توانستیم بیشتر امتیاز بگیریم.

   فکر می‌کنی چرا در فصل نقل‌و‌انتقالات، قیمت برخی از بازیکنان به شکل غیرمنطقی بالا‌ست؟
دلایل مهمی وجود دارد، مثلا رسانه‌ها و ایجنت‌ها. به‌عنوان مثال یک بازیکن یک فصل کمتر از 10بازی انجام می‌دهد ولی به یکی از بهترین تیم‌های ایران می‌رود ولی یک بازیکن 30بازی کرده ولی فرصت خوبی برای رفتن به تیم‌های بالای جدول در اختیارش قرار نمی‌گیرد. فصل نقل‌و‌انتقالات منطق خاصی ندارد.

   پرسپولیس در فصل گذشته با اختلاف یک امتیاز نسبت به استقلال قهرمان شد. فکر می‌کنی چه عاملی باعث قهرمانی پرسپولیس شد؟
پرسپولیس قهرمان شد چون خوب بازی می‌کرد. سپاهان هم فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذاشت. استقلال هم عالی امتیاز گرفت و هفته‌ها صدرنشین بود ولی سبک و نوع بازی این تیم باب‌میل هواداران نبود. استقلال در دفاع خوب بود و بیشتر برای گل‌زدن از ارسال‌ها استفاده می‌کرد. به هر حال، این سبک تا یک جایی جواب می‌دهد و همین شد که استقلال قهرمانی را از دست داد.

   حتما می‌دانی که برای فصل جدید، ورزشگاه آزادی تعطیل شده و بازی‌های استقلال و پرسپولیس باید در ورزشگاه تختی برگزار شود.
بله، تعطیل‌شدن ورزشگاه آزادی خبر خوبی نیست. همه تیم‌ها و بازیکنان از بازی در این ورزشگاه لذت می‌برند و این باعث تأسف است که استادیوم آزادی به این روز افتاده و روند بازسازی‌اش اینقدر طول کشیده است. ورزشگاه آزادی به فوتبال ایران روح می‌دهد، فوتبال بدون این ورزشگاه روح ندارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید