• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 28 تیر 1403
کد مطلب : 230209
+
-

فصل آرامش

چرا فولاد از هر نظر برای یحیی انتخاب خوبی بود؟

بازی سرنوشت؛ این داستان دقیقا در مورد یحیی گل‌محمدی صدق می‌کند. او در هفته‌های پایانی فصل گذشته هیچ فاصله‌ای تا قبول هدایت تراکتور نداشت و حتی دستیارش حمید مطهری هم به تبریز رفت و کار را شروع کرد اما در نهایت موانع حضور یحیی در تراکتور برطرف نشد تا این مربی برای فصل جدید راهی فولاد خوزستان شود. از آن سو تراکتوری‌ها هم دراگان اسکوچیچ را جذب کردند تا هر دو طرف، در 2ریل کاملا متفاوت به‌کار خود ادامه بدهند. بدون تردید گذر زمان نشان خواهد داد کدام‌یک از آنها به سعادت نزدیک‌تر خواهند بود اما به‌طور کلی به‌نظر می‌رسد فولاد برای یحیی گل‌محمدی، مقصد آرام‌تری بوده و او احتمالا دوران کاری آسوده‌تری را در اهواز پشت سر خواهد گذاشت.
گل‌محمدی به هر حال دوران پرفشاری را در پرسپولیس تجربه کرد و اواخر کار هم دقیقا به‌نظر می‌رسید بابت دشوارهای کار (درون و بیرون از زمین) کلافه شده است. شاید یکی از سخت‌ترین لحظه‌ها برای او، مواجهه با هواداران خشمگین پرسپولیس در پایان بازی با الدحیل و حذف از لیگ قهرمانان آسیا بود. با این تفاصیل، کار در تبریز هم نمی‌توانست زیاد برای یحیی آسان باشد چرا که آنجا هم عطش قهرمانی موج می‌زند و انتظار هواداران واقعا بالاست. حتی پاکو خمس خارجی هم در مقطعی از فصل بابت همین توقعات تحت فشار قرار داشت و حتما به یاد دارید خود محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه هم با شعارهای تند و تیز هواداران مواجه شد.
داستان فولاد اما فرق دارد. یحیی و این باشگاه، از قدیم یک رابطه دوستانه با هم دارند که به دوران بازی گل‌محمدی و احیای او بعد از بیماری سختش مربوط می‌شود. خودش هم اخیرا گفته که همیشه دوست داشته در فولاد مربیگری کند. یک نکته بسیار مهم دیگر را هم نباید از یاد برد؛ اینکه سرخپوشان اهوازی فصل گذشته نتایج ضعیفی گرفتند و به سختی در لیگ برتر ماندند. بنابراین هر نتیجه‌ای که یحیی این فصل بگیرد نسبت به پارسال خوب است و همین مسئله فشارها را روی او به حداقل می‌رساند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید