• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
چهار شنبه 20 تیر 1403
کد مطلب : 229594
+
-

نقل و انتقالات

سیمونه اینتزاگی قراردادش را با اینترمیلان تا سال2026 تمدید کرد. او در قرارداد جدید سالی 6.5میلیون حقوق می‌گیرد که همین او را به پردرآمدترین سرمربی سری‌آ تبدیل خواهد کرد؛ بالاتر از آنتونیو کونته، سرمربی جدید ناپولی با حقوق 6میلیون یورویی.

روزنامه آبولا پرتغال ادعا کرد که کریستیانو رونالدو فعلا نمی‌خواهد بازنشسته شود، چون به‌دنبال این است که با پسر ۱۴ساله خود، کریستیانو رونالدو جونیور، یک بازی رسمی انجام دهد. رونالدو در 39سالگی طی یک سال اخیر، ۵۵۴۴دقیقه برای النصر و تیم ملی پرتغال به میدان رفته و آمار ۵۱گل زده (هر ۱۰۸دقیقه یک گل) را به ثبت رسانده است.

باشگاه دورتموند که در این تابستان بازیکنانی مثل هوملس و مارکو رویس را از دست داده، از امضای قراردادی ۴ساله با یک بازیکن ازبکستانی به نام والدمار آنتون خبر داد. اشتوتگارت از فروش این بازیکن ۲۷ساله ۲۲.۵میلیون یورو دریافت خواهد کرد. آنتون تاکنون ۴بار برای تیم ملی بزرگسالان آلمان به میدان رفته است.

بر سر جذب نیکو ویلیامز بین چلسی و بارسلونا جنگ در گرفته. بارسلونا و چلسی حاضرند رقم فسخ قرارداد او (حدود 50میلیون یورو) را پرداخت کنند اما چلسی دستمزد پیشنهادی دوبرابر بارسلونا ارائه کرده و آماده پرداخت مبلغی بیشتر به بیلبائو است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید