• پنج شنبه 14 تیر 1403
  • الْخَمِيس 27 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 04
پنج شنبه 14 تیر 1403
کد مطلب : 229082
+
-

بدشانسی قاتل، او را لو داد

بدشانسی قاتل، او را لو داد

«قبل از ورود به دفتر مقتول، روی دوربین‌های مداربسته را با چسب پوشانده بودم اما خبر نداشتم که سرایدار هنگام تمیز کردن ساختمان، چسب‌ها را باز کرده است.» این تازه‌ترین اعترافات مردی است که در جریان اختلافات مالی، مدیرعامل یک شرکت خصوصی را در خیابان سهروردی به قتل رسانده است.
به گزارش همشهری، حوالی ساعت یک بامداد 13خردادماه امسال با پیدا شدن جسد مردی جوان در دفتر کارش در خیابان سهروردی، تحقیقات پلیس برای کشف راز این جنایت آغاز شد. جسد مرد جوان که مدیرعامل یک شرکت ساختمانی بود، در حالی پیدا شده بود که بر اثر شلیک یک گلوله به سرش به قتل رسیده بود.
با حضور پلیس و بازپرس ویژه قتل تهران در محل جنایت، تحقیقات برای کشف راز این قتل آغاز شد و مأموران در جریان بررسی‌ دوربین‌های مداربسته ساختمان به مردی آشنا رسیدند که نخستین مظنون پرونده بود. این مرد که پویا نام داشت شریک کاری مقتول و آخرین کسی بود که از دفتر کار وی(محل جنایت) خارج شده بود.
با این سرنخ، محل زندگی پویا شناسایی شد و کارآگاهان راهی آنجا شدند. مرد جوان که با دیدن پلیس دستپاچه شده بود ادعا کرد از ماجرای قتل شریکش بی‌خبر است و نمی‌داند چه اتفاقی افتاده است اما در بازرسی داخل خانه‌اش معلوم شد که وی، بعدازظهر روز حادثه با عجله به خانه آمده و لباس‌هایش را عوض کرده و آنها را به داخل ماشین لباسشویی انداخته و شسته است. با این سرنخ‌ها بود که پویا به اتهام قتل بازداشت شد و در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که ناخواسته شریکش را به قتل رسانده است. او مدعی شد: شریکم به تازگی یک کلت کمری خریده بود که روز حادثه وقتی به دفترش رفتم آن را به من نشان داد. من هم در حال بررسی کلت بودم که ناگهان گلوله‌ای شلیک شد و به سر او اصابت کرد. من هم که ترسیده بودم، به خانه آمدم و لباس‌هایم را که کمی خونی شده بود، شستم تا کسی به من شک نکند.
با اعترافات این مرد برای وی قرار بازداشت صادر شد و تحقیقات در این پرونده ادامه داشت تا اینکه متهم روز گذشته در تازه‌ترین تحقیقات اعتراف کرد که به‌دلیل اختلافات مالی که با مقتول داشته، از 2روز قبل از حادثه نقشه قتل وی را کشیده و دست به این جنایت زده است. با اعترافات تازه متهم، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید