• شنبه 16 تیر 1403
  • السَّبْت 29 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 06
پنج شنبه 14 تیر 1403
کد مطلب : 229080
+
-

شب جنون‌آمیز یک قاتل

آن سوی آب
شب جنون‌آمیز یک قاتل

مرد جوانی که در شبی جنون‌آمیز 2زن را بدون هیچ دلیلی در آمریکا به قتل رسانده و در زمان حضورش در زندان 2بار برای فرار تلاش کرده بود به اعدام محکوم شد.
به گزارش همشهری به نقل از نیوز پرس، در 7اکتبر 2019، وید ویلسون که در آن زمان 25سال داشت، با دختری 35ساله به نام کریستین آشنا شد و بعد از گذراندن یک روز در کنار هم، وقتی کریستین او را به خانه‌اش دعوت کرد، راهی آنجا شدند.
آن شب اما زمانی که کریستین در اتاقش بود، وید که ظاهرا دچار جنون جنایت شده بود، به سراغش رفت و دختر جوان را خفه کرد و با سرقت ماشین او پا به فرار گذاشت.
مرد جوان پس از جنایت به رانندگی در خیابان‌ها پرداخت تا اینکه ساعتی بعد در یکی از خیابان‌ها زنی را دید که کنار خیابان‌ ایستاده بود. وید به بهانه پرسیدن آدرس از زن 43ساله که دایان نام داشت، خواست سوار ماشین شود، اما در بین راه در محلی خلوت توقف و به دایان حمله کرد. او زن 43ساله را خفه کرد و بعد از اینکه جسدش را به بیرون از ماشین انداخت چندین بار او را با ماشین زیر گرفت و فرار کرد.
قاتل عجیب روز بعد با پدرش تماس گرفت و به قتل‌هایی که مرتکب شده بود اعتراف کرد. پدرش نیز پلیس را در جریان قرار داد و به این ترتیب، مرد جوان همان روز دستگیر شد. با دستگیری قاتل عجیب، اجساد قربانیان نیز پیدا شد و وید که مدعی بود دچار جنون جنایت شده است، به زندان افتاد. او اما در زندان نیز دست از اقدامات مجرمانه برنداشت و در 30سپتامبر2020 زمانی که قصد داشت با دستکاری پنجره زندان فرار کند، گیر افتاد. او مدتی بعد نیز قصد داشت با نقشه‌ای دیگر از زندان فرار کند که موفق نشد. همچنین در سال2023 در زندان متهم به قاچاق مواد‌ مخدر شد.
در نهایت، وید ویلسون مدتی قبل، در 12ژوئن 2024 با اتهام 2قتل درجه‌یک، سرقت‌های بزرگ و کوچک، قاچاق مواد ‌مخدر و اقدام به فرار از زندان مجرم شناخته شد و هیأت منصفه رأی به اعدام او به اتهام قتل 2زن داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید