• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 23 تیر 1397
کد مطلب : 22901
+
-

کوتاه از حادثه | حوادث

  تحویل پیکر 7قربانی حادثه سنندج

پیکرهای 7نفر از قربانیان حادثه تصادف تانکر سوخت و اتوبوس در سنندج  پس از شناسایی هویت‌شان به خانواده‌هایشان تحویل داده شد. عبدالله احمدی، مدیر روابط عمومی پزشکی‌قانونی کردستان به ایسنا گفت: اجساد صرفا براساس حالات چهره شناسایی شده و بقیه اجساد چنانچه قابل شناسایی نباشند، تا اعلام نتیجه آزمایش DNA که ممکن است 2هفته طول بکشد، تحویل داده نخواهند شد.

  طناب دار بر گردن شرور معروف کرمان

شرور معروف جنوب کرمان که کلکسیونی از جرایم ازجمله قتل، گروگانگیری، اخاذی و سرقت مسلحانه را در پرونده‌اش ثبت کرده بود به دار مجازات آویخته شد. به گزارش همشهری، این مرد که یحیی نام داشت از سال 83شرارت‌های خود را در منطقه آغاز کرده و جرائمی از قبیل قتل با اسلحه گرم، آدم ربایی، تخریب عمدی، آتش‌سوزی، سرقت مسلحانه، تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت را در پرونده سیاه خود ثبت کرده بود. این شرور خطرناک پس از دستگیری به اتهام محاربه و افساد‌فی‌الارض به اعدام محکوم شد. به گفته قاضی احمد قربانی، رئیس دادگاه انقلاب اسلامی کرمان، یحیی پس از تأیید حکمش از سوی دیوان عالی کشور، تحت تدابیر شدید امنیتی صبح دیروز در زندان کرمان به دار آویخته شد.

  قتل بر سر تاب‌بازی

درگیری 2زن بر سر نوبت‌ تاب‌بازی بچه‌هایشان جنایت آفرید. به گزارش ایلنا، این حادثه پنجشنبه‌شب در یکی از پارک‌های بیدستان قزوین رخ داد. 2خواهر ۴۰ و ۴۲ساله با یک زن ۳۶ساله به‌خاطر سوار شدن فرزندشان به تاب زنجیری درگیر شدند که زن ۳۶ساله بر اثر ضربات وارده جان خود را از دست داد.

  ورود مرگبار تانکر گاز به سوپرمارکت

انحراف تریلی حامل گاز از جاده موجب ورود آن به یک سوپرمارکت شد و جان 2نفر را گرفت و 4نفر دیگر را راهی بیمارستان کرد. به‌گزارش ایسنا، این حادثه عصر چهارشنبه در حوالی شهر میناب رخ داد. بر اثر ورود تریلی به مغازه دیوار آن فرو‌ریخت و دختری 11ساله و مردی 45ساله جان باختند و 4نفر مجروح شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید