• سه شنبه 12 تیر 1403
  • الثُّلاثَاء 25 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jul 02
سه شنبه 12 تیر 1403
کد مطلب : 228805
+
-

نقشه قتل برای رسیدن به بیمه عمر شوهر

آن‌سوی مرز
نقشه قتل برای رسیدن به بیمه عمر شوهر

زن آمریکایی برای به‌دست آوردن بیمه عمر همسرش او را طی چند هفته مسموم می‌کرد تا جانش را بگیرد، اما نقشه‌اش به طرز عجیبی ناکام ماند.
به گزارش همشهری، به نقل از نیویورک‌پست، صبح دوشنبه گذشته (4تیر)، مردی 50ساله سراسیمه نزد مأموران شهر لاکلد در ایالت میزوری رفت و ادعای عجیبی را مطرح کرد. این مرد به مأموران پلیس گفت که همسرش قصد کشتن او را دارد.
مرد میانسال ادامه داد: از چند هفته پیش که نوشابه‌های مورد علاقه‌ام را می‌خوردم متوجه تغییر طعم و مزه آن می‌شدم،‌ اما این مسئله را نادیده می‌گرفتم و به خوردن آنها ادامه می‌دادم. هر بار بعد از خوردن نوشابه دچار گلودرد، حالت تهوع، اسهال و استفراغ می‌شدم و همسرم، میشل، به من می‌گفت که اینها علائم کروناست و ربطی به نوشابه ندارد.
این مرد ادامه داد: با این حال وضعیت جسمی من بدتر می‌شد به‌طوری که دچار سرفه‌های شدید شدم و احتمال دادم که به کرونا مبتلا شده‌ام، اما در ادامه به برخی رفتارهای همسرم مشکوک شدم و یک روز که اتفاقی در حال چک کردن فیلم‌های ضبط شده در دوربین‌های مداربسته خانه‌مان بودم، متوجه راز مهمی شدم. همسرم با ورود به محلی که نوشابه‌ها را در آنجا نگهداری می‌کردم، چیزی داخل‌شان ریخت و وقتی به انباری رفتم متوجه شدم که شیشه سم علف‌کش خالی و شیشه جدیدی اضافه شده است، بنابراین مطمئن شدم که همسرم سم علف‌کش را درون نوشابه‌ها ریخته و قصد کشتن مرا دارد.
با این اطلاعات پلیس به خانه مرد میانسال رفت و همسرش را دستگیر کرد. میشل به پلیس گفت: به‌دلیل اینکه همسرم از تولدی که برایش گرفتم از من قدردانی نکرد، قصد اذیت کردنش را داشتم.
به‌رغم ادعای این زن تحقیقات پلیس نشان داد که او قصد کشتن شوهرش را داشته تا بتواند بیمه عمر 500هزار دلاری او را تصاحب کند. این زن حالا از سوی دادگاه به اقدام به قتل درجه یک متهم شده و قرار است به‌زودی محاکمه شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید