• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
یکشنبه 10 تیر 1403
کد مطلب : 228678
+
-

عکس‌خانه

ذوق شیرین مادرانه

این عکس از یک کاربر توییتری در فضای مجازی پربازدید شده و مورد توجه قرار گرفته است. نکته جالب و بامزه آن هم این است که یک مادر در آلبوم عکس‌های نوزادش تاریخ‌های مهم و تأثیرگذار را نوشته که یکی از موارد آن «آغاز نخستین بارش برف» است. این کاربر با ذوق نوشته که مادرش چگونه دیدن اولین برف زندگی‌اش را به این شکل ثبت کرده است. دیگر موردی که این مادر باذوق نوشته، افتادن نخستین دندان فرزندش است.عکسی که این خانم جوان منتشر کرده، حسابی مورد توجه قرار گرفته و کاربران در فضای مجازی به آن پرداخته‌اند. آلبوم‌های نوزاد، زمانی که عصر دیجیتال ما را نگرفته بود؟ طراحی بامزه و البته عکس‌های بامزه‌تری داشتند و در صفحات آن جاهایی برای ثبت همین اولین‌های فرزندان بود.

رژه غازی

این عکس از همزمانی پرواز یک دسته غاز با گارد احترام نظامی در دانمارک، این روزها حسابی مورد توجه قرار گرفته است. در توضیح عکس آمده که پادشاه دانمارک از این یگان نظامی که گارد سلطنتی این کشور است
سان می‌دیده که یک دسته غاز در ارتفاع پایین، در کنار سربازانی که خبردار ایستاده‌اند، پرواز کرده و عکاسان باذوق هم این عکس‌های بامزه و متفاوت را ثبت کرده‌اند. همزمانی پرواز پرنده‌ها در کنار سربازان چنان عجیب است که بسیاری گمان می‌کردند این عکس بازسازی شده است و یا پرنده‌ها دست‌آموز هستند. با این حال این عکس، حاصل خوش‌شانسی محض عکاس آن است که در لحظه درست و در جای درست بوده و این عکس بامزه را شکار کرده است.

پربازدید انتخاباتی

این عکس AFP از یک خانم ایرانی رأی‌دهنده حسابی معروف شده و رسانه‌های جهان آن را بارها منتشر کرده‌اند. در توضیح عکس آمده که یک خانم جوان ایرانی ساکن کویت بعد از شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران انگشت جوهری خود را رو به دوربین عکاسان گرفته است. انتخابات ایران خبر مهمی در دنیاست و رسانه‌ها به‌خاطر اینکه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم کشیده شده، با دقت و از نزدیک به آن می‌پردازند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید