• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 4 تیر 1403
کد مطلب : 228170
+
-

نكته بازی

آقا واقعا دمت گرم!
بعد از چند روز هیاهو با محوریت علیرضا بیرانوند، بالاخره چراغ صفحه اینستاگرام او روشن شد و خیلی‌ها کنجکاو شدند ببینند او چه مطلبی برای بیان کردن دارد؛ دنبال عذرخواهی و دلجویی است یا نه، اصلا می‌خواهد از خودش دفاع کند و در تأیید تصمیمی که گرفته چیزی بنویسد؟ با این همه، فک مخاطبان افتاد وقتی دیدند گلر ملی‌پوش و فسخ قرارداد کرده تیمشان در چنین فضایی تولد وکیلش را تبریک گفته! اگرچه خیلی‌ها معتقدند همین آقای وکیل نقش مهمی در اتخاذ تصمیمات غلط و تنزل محبوبیت بیرانوند داشته اما حتی در غیراین صورت هم انتخاب چنین زمانی برای یاد کردن از او بسیار عجیب بود. واقعا باید به بیرانوند گفت آقا دمت گرم؛ خیلی خوب است که از هفت دولت آزادی و قشنگ در یک دنیای دیگر سیر می‌کنی!

پایان زودهنگام یک جنجال؟
بعد از خداحافظی رامین رضاییان با هواداران سپاهان، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد مقصد بعدی او به‌وجود آمد. در این بین شایعه‌ای که به سرعت در فضای مجازی داغ شد، احتمال حضور رامین رضاییان در استقلال بود. بعد از آنکه رامین در حاشیه بازی پرسپولیس و سپاهان از برخی هواداران تیم سابقش فحش خورد، در اظهارنظری تامل‌برانگیز گفت: «من این همه سال جلوی استقلال بازی کردم و آنها به من فحش ندادند.» این به‌عنوان یک چراغ سبز از سوی رضاییان به آبی‌ها درنظر گرفته شد و خیلی‌ها تصور کردند قرار است رامین تازه‌ترین یاغی فوتبال ایران باشد. با این حال گویا چنین اتفاقی رخ نخواهد داد، چرا که تا عصر دیروز اخبار از توافق رضاییان با یک تیم عربی – احتمالا الوصل امارات- حکایت داشت. این یعنی پایان زودهنگام یک جنجال!

سه روزه توافق کردید؟
یحیی گل‌محمدی در حالی سرمربی فولاد شد که از اواخر فصل گذشته احتمال جدی حضور او در تراکتور وجود داشت و حمید مطهری در چند بازی پایانی فصل گذشته با همین فلسفه هدایت تراکتور را بر عهده گرفت که یحیی به او اضافه شود. با این حال
 در نهایت اتفاقی دیگر رخ داد و گل‌محمدی روی نیمکت فولاد نشست. جالب اینجاست او فقط 3روز بعد از انتصاب هوشنگ نصیرزاده به‌عنوان مدیرعامل فولاد سر از اهواز در آورد و این در حالی است که نصیرزاده پیش از آن به‌عنوان مدیرعامل تراکتور در حال مذاکره با یحیی بوده! خب الان متوجه نمی‌شویم؛ آیا هوشنگ‌خان و یحیی طی همین 3روز با هم مذاکره کردند و به نتیجه رسیدند یا اینکه احیانا آقای نصیرزاده در همان تبریز مشغول مذاکره با گل‌محمدی برای فولاد بوده؟!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید