• پنج شنبه 25 مرداد 1403
  • الْخَمِيس 9 صفر 1446
  • 2024 Aug 15
شنبه 2 تیر 1403
کد مطلب : 227996
+
-

با مردم

نامزدهای ریاست‌جمهوری پس از انتخابات حامی هم باشند
 چند شبی است که مناظرات بین نامزدهای ریاست‌جمهوری آغاز شده و هر کدام از آقایان برای روشن‌شدن اذهان مردم برنامه‌ها و اهداف خود را توضیح می‌دهند. با توجه به اینکه همه آنها سال‌هاست در مناصب مختلف به خدمتگزاری مشغولند و تجربه فراوانی در حیطه کاری خود دارند خوب است که پس از انتخابات و اعلام نام رئیس‌جمهور منتخب دست به‌دست او بدهند تا با مشورت و یاری یکدیگر در جهت رشد و شکوفایی کشور عزیزمان قدم بردارند.
 قلی‌پور از تهران

جمع‌آوری سگ‌های ولگرد مطالبه‌ای جدی و سراسری است
برخورد با کسانی که به سگ‌های ولگرد غذا می‌دهند و نیز جمع‌آوری این سگ‌ها یک مطالبه جدی است؛ چرا که با زاد و ولد و غذایی که دریافت می‌کنند هر روز تعدادشان اضافه می‌شود و جان شهروندان به‌خصوص در شهرک‌های تازه‌ساز از ناحیه آنها در خطر است. لازم است طرحی کشوری برای این موضوع ارائه شود.
جودکی از تبریز

واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر هشتگرد؛ همچنان بلاتکلیف
با گذشته 2دهه از ساخت مسکن مهر در هشتگرد هنوز هم تکلیف تعدادی از واحدهای مسکن مهر مشخص نیست. 2دهه قبل با هزار امید در مسکن مهر سرمایه‌گذاری کردیم ما پیر شده‌ایم و بچه‌هایمان بزرگ شده‌اند، اما هنوز خبری از مسکن نیست.
بنیادی از تهران

ایران خودرو به تعهداتش عمل نمی‌کند
چند‌ماه پیش با هزار زحمت و فروختن طلاهای همسرم و قرض از دوست و آشنا 100میلیون تومان تهیه و در طرح پیش‌فروش یکپارچه ایران‌خودرو برای دریافت خودرو تارای دستی (5دنده) ثبت‌نام کردم. حالا بعد از ماه‌ها انتظار ایران خودرو پیامک داده که باید به جای خودروی ثبت‌نامی، تارا دستی (6دنده) را که ارتقا‌یافته همان خودرو ولی 200میلیون گران‌تر است تحویل بگیریم. این کار عین بی‌قانونی است. اشخاصی مثل من که کارمند ساده هستند و پولشان را با هزار زحمت جور کرده‌اند حالا 200میلیون باقی مانده را از کجا بیاورند؟ مگر ما از ابتدا قرارداد نداشتیم؟ چرا یک شرکت با این همه دم و دستگاه به تعهداتش عمل نمی‌کند؟
خسروانی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید