• چهار شنبه 28 شهریور 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 18
شنبه 2 تیر 1403
کد مطلب : 227956
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/xG43J
+
-

عکس خانه

بفرمایید باد کولر

مشغول خرید در گرمای تابستان هستید و از تشنگی و گرما رمقی برایتان نمانده است.ناگهان چشمتان به نوشته‌ای روی شیشه یک مغازه می‌افتد و طوری ذوق‌زده می‌شوید که انگار دنیا را به شما داده‌اند. «احیانا اگر گرمتونه، برای اینکه گرمازده‌نشین می‌تونید توی فروشگاه ما چند دقیقه استراحت کنید. کولر روشنه! آب خنک هم داریم». بله، این یک دعوت خودمانی از جانب مغازه‌دار بامعرفت است؛ مغازه‌داری که به‌شدت هوای مردم شهرش را دارد و به‌خوبی می‌داند حتی اگر ریالی فروش نکند هم، با پا‌قدم مهمانانی که برای جرعه‌ای آب و باد کولر پا به مغازه‌اش گذاشته‌اند، حتما برکت را روانه کار و کاسبی‌اش خواهد کرد، چون هیچ خیری بی‌جواب نمی‌ماند.

تنت سلامت آقای پلیس

می‌خواهیم از افسر وظیفه‌شناسی برایتان بگوییم که برای باز‌کردن راه مردم و جلوگیری از حوادث احتمالی، خودش دست به‌کار شده تا مبادا سنگ‌های وسط جاده، مردم را به دردسر بیندازند. لطفا با دقت به عکس نگاه کنید تا ببینید که این آقای پلیس محدوده بردسکن خراسان رضوی، چگونه با کمترین امکانات درحال جمع‌آوری سنگ‌هایی است که از یک کامیون داخل جاده ریخته است. شاید در دلتان بگویید، کار این افسرها که فقط جریمه کردن است، اما این عکس را با شما به اشتراک گذاشتیم تا بدانید که این افسرها برای آسایش و امنیت مردم، در تمام ساعات شبانه‌روز و در گرما و سرما، جاده را رصد می‌کنند و نمی‌گذارند آب در دل مسافران تکان بخورد.

مزرعه عروسک ها

می‌خواهیم یک مکان بکر و یک کارآفرین را به شما معرفی کنیم؛ کارآفرینی که با دست خالی و فقط با یک ایده ، یک مزرعه کوچک را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است.  این شما و این «مزرعه عروسک ها». این مزرعه در یکی از روستاهای اردکان یزدقرار دارد؛ یک مزرعه که قدم به قدم آن پر از عروسک است و قصه. خالق آن، هم کشاورز است و هم عروسک ساز. «خدیجه عباسی» با خلاقیتی شگفت‌انگیز با مواد دورریختنی کلی عروسک خلق کرده و حالا مزرعه‌اش یکی از دیدنی‌ترین مکان‌های گردشگری است.  این مزرعه علاوه بر گردشگران داخلی، پاتوق گردشگران خارجی هم است.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید