• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
چهار شنبه 20 تیر 1397
کد مطلب : 22761
+
-

یک نقطه روی نقشه

آن‌ها پنالتی‌ها را می‌برند. سوباشیچ با غیرت دروازه‌بانی می‌کند. یک نقطه روی نقشه کشوری بزرگ را شکست می‌دهد. رئیس‌جمهورشان دوباره ترند می‌شود. روس‌ها می‌بازند ولی به خانه برنمی‌گردند.
   SirJadejaaaa@: تصور کن که تیمت رو بیشتر از 120 دقیقه نجات بدی و بعدش هم پنالتی بگیری و هی پشت سر هم ببری. به سوباشیچ تعظیم کنید. [تصویر دنیل سوباشیچ دروازه‌بان کرواسی].
  ‏ FeloniousPines@: من به هیچ‌کس بیشتر از دنیل سوباشیچ افتخار نمی‌کنم. همسترینگ این مرد کشیده شده و هنوز به بازی ادامه می‌ده، بارها توپ رو مهار کرده. نفس من در تمام طول ضربات پنالتی حبس شده بود. بابت این مصمم بودن بهش احترام می‌ذارم.
  MattGarrahan@: به اونایی که میگن فوتبال رو با سیاست قاطی نکنید: گل دوم روسیه توسط یه برزیلی به ثمر رسید که وقتی اعلام شد برای تیم‌ملی بازی می‌کنه که پوتین شخصا دخالت کرد.
  rustyrockets@: اوکی پس الان دیگه می‌دونیم که کرواسی توی پنالتی خوبه.
  cmclymer@: برنده جام‌جهانی زنان در سال 2015 دو میلیون دلار از فیفا گرفته. بازنده مرحله  یک‌چهارم نهایی در جام‌جهانی 2018 شانزده میلیون دلار از فیفا می‌گیره. امسال تیم مردان بابت باختن در یک‌چهارم هشت برابر بیشتر از تیم زنان بابت بردن تمام جام می‌گیره.
  ‏ fareastchanyeol@: هیچ‌کدوم از شما نمی‌دونه که این چقدر برای ما مهمه. نیمه‌نهایی برای اولین‌بار از سال 1998. من خیلی افتخار می‌کنم. کشور کوچیک ما در مقابل دنیای بزرگ. می‌بینیم که تمام کرواسی در کنار هم فریاد می‌زنن و تمام دنیا برای ما فریاد می‌زنن، قلبم پر از غرور شده.
  ‏ williams_snr1@: او به روسیه پرواز کرد و مسابقه رو با تماشاچی‌ها نگاه کرد تا زمانی که شناختنش و بهش پیشنهاد دادن که در منطقه وی‌آی‌پی بشینه. او ناراحت بود چون اجازه نداشت پیراهن تیم رو در قسمت وی‌آی‌پی بپوشه. رئیس‌جمهور کرواسی.
  ‏ MarijoPozega@: اون نقطه آبی برنده شد. [تصویری از نقشه اروپا که وسعت کرواسی را با روسیه مقایسه می‌کند. یک نقطه کوچک آبی در کنار منطقه بزرگی به رنگ قرمز که روسیه باشد].
  ‏ badgalmaddie_@: روسیه از جام‌جهانی کنار رفت، خوبیش اینه که دیگه نمی‌خواد اونا به خونه برگردن چون الانشم توی خونه هستن.
  ‏ MacdowellSamuel@: این مرد عجب جام‌جهانی‌ای داشته! اگه شما بی‌طرف باشید، قبول می‌کنید که می‌خواهید کرواسی جام‌جهانی 2018 رو ببره، فقط به‌خاطر این مرد! اگه اشتباه نکنم عملکردش در جام‌جهانی منو به یاد آندرس اینیستا در جام‌جهانی 2010 می‌اندازه[تصویر لوکا مودریچ].

این خبر را به اشتراک بگذارید