• دو شنبه 4 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 17 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 24
شنبه 26 خرداد 1403
کد مطلب : 227493
+
-

بازگشت مالک برای انتقام

قسمت اول فصل سوم «زخم کاری» به خاطر حضور پررنگ جواد عزتی مورد توجه قرار گرفت

بازگشت مالک برای انتقام

هرآنچه در فصل دوم کم رنگ بود، در این جا حضور تام و تمامی دارد. در حالی که فصل دوم سریال «زخم کاری» خیلی مورد توجه مخاطبان قرار نگرفته بود، به نظر می رسد فصل سوم با پر کردن خلأ سری قبلی، مورد توجه قرار گرفته است. فصل سوم «زخم کاری» که با نام انتقام عرضه شده، با حضور جواد عزتی در قسمت اول توانست شروع خوبی را تجربه کند. پس از افول در فصل دوم، این بار مالک برای انتقام آمده است.
سری اول «زخم کاری» چگونه گل کرد؟ ترکیب درست بازیگران و قصه گویی روان مهم ترین عناصر موفقیت این سریال بودند؛ همه آنچه در فصل دوم تا حدودی از دست رفت و حالا در شروع فصل سوم به نظر می رسد مهدویان با تجربه ای که از بازخوردهای فصل دوم به دست آورده،کوشیده تا به نقطه
موفقیت‌آمیز فصل اول بازگردد؛ جایی که مالک با بازی جواد عزتی در تبلور بخش عمده ای از درام ‌ تاثیر گذار بود‌.
الک در فصل سوم، یک از گور برگشته است که آمده داستان انتقام را سر دهد.«زخم کاری» بیشتر از هر چیز با 2 کلید واژه سر و کار دارد: خیانت و انتقام. هنوز زود است که بخواهیم درباره فصل سوم سریال قضاوت کنیم ولی آنچه مشهود به نظر می رسد، حضور مهدویانی است که می خواهد با دستمایه ای که در اختیار دارد، فصل خون به راه بیندازد؛ جایی که کاراکترهای زخم خورده برای جبران مافات به میدان می آیند.

این خبر را به اشتراک بگذارید