• شنبه 2 تیر 1403
  • السَّبْت 15 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 22
سه شنبه 22 خرداد 1403
کد مطلب : 227167
+
-

خبر کوتاه

فوتسالیست جوان فرشته نجات بیماران
پدر و مادر فوتسالیست مشهدی که دچار مرگ مغزی شده بود با اهدای اعضای بدن او به بیماران نیازمند موافقت کردند. این فوتسالیست جوان که علی اسعدی نام داشت و فصل گذشته با تیم سن‌ایچ ساوه در لیگ برتر فوتسال حضور داشت، هنگام استراحت در منزل دچار مشکل قلبی و درنهایت مرگ مغزی شد و خانواده او با اهدای اعضای بدنش به بیماران موافقت کردند.

دستگیری قاتل؛ یک ساعت بعد از جنایت
عامل قتل مردی 80ساله یک ساعت پس از قتل دستگیر شد. این جنایت در شهرستان چرداول واقع در استان ایلام اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که مردی 80ساله در یکی از روستاها قصد میانجیگری بین 2خانواده را داشت که از سوی یکی از طرفین هدف گلوله قرار گرفت. با اینکه قاتل گریخته بود حدود یک ساعت پس از جنایت توسط مأموران دستگیر شد.

درگیری مرگبار 2پدر پس از دعوای پسرانشان
2 پسربچه در حال بازی فوتبال بودند که ناگهان دعوایشان شد و پدرهایشان به حمایت از پسرانشان با هم درگیر شدند که درگیری آنها با جنایت خاتمه یافت. به گزارش همشهری، این حادثه شامگاه بیستم خردادماه در یکی از محله‌های پایتخت اتفاق افتاد. جسد مقتول که هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود به پزشکی قانونی انتقال یافت و عامل جنایت که فراری شده، ‌تحت تعقیب پلیس قرار گرفته است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید