• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 20 خرداد 1403
کد مطلب : 226999
+
-

اخبار کوتاه

پرداخت  ما به ‌التفاوت «حقوق»  فروردین‌  
سازمان تأمین اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پس از اتمام پرداخت کامل مستمری خرداد‌ماه که مطابق جدول زمان‌بندی انجام می‌شود، مابه‌التفاوت حقوق فروردین‌ماه هم بلافاصله پس از اتمام واریزی‌های حقوق خرداد، به‌طور «جداگانه» به‌حساب مستمری‌بگیران واریز خواهد شد. حقوق مستمری‌بگیران در اردیبهشت‌ماه پس از اعمال افزایش‌های سالانه محاسبه و پرداخت شد و واریز حقوق خردادماه نیز همانند اردیبهشت ماه، طبق روال معمول و براساس حروف الفبا واریز خواهد شد.

هشدار  پلیس  درباره تغییر در مشخصات و ظاهر خودروها
رئیس اداره اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ به رانندگان هشدار داد که هر‌گونه تغییر در مشخصات فنی و ظاهری خودرو در قانون به‌عنوان نقص فنی مؤثر شناخته و باعث توقیف خودرو می‌شود. سرهنگ علی شریفی با اشاره به تغییراتی که برخی رانندگان در خودروهای خود ایجاد می‌کنند گفت: برخی جوانان اقدام به تغییر مشخصات ظاهری و حتی فنی خودروی خود می‌کنند. این مفاهیم در قانون تعریف شده است و خارج کردن خودرو از شرایط استاندارد اصلا به‌معنای بهتر کردن خودرو نیست.

مراجعه مشمولان وظیفه اعزامی تیرماه به سامانه سخا
سامانه سخا کار خود را آغاز کرده است و مشمولان اعزامی تیرماه می‌توانند برای ثبت نام خود اقدام کنند. اعطای یک‌ ماه کسری خدمت، تعیین سازمان محل خدمت، تعویق اعزام به‌مدت حداکثر ۶ماه، انتخاب استان محل خدمت، بخشش اضافه خدمت سنواتی سربازان، استفاده از یک ‌ماه مرخصی، اعطای یک درجه بالاتر، استفاده از سرباز ماهر به‌عنوان کمک‌مربی و مربی در نیروهای مسلح، به‌کارگیری تخصصی در داخل نیروهای مسلح و اولویت برای استخدام در نیروهای مسلح ازجمله مشوق‌های موجود برای سربازان است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید