• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
پنج شنبه 10 خرداد 1403
کد مطلب : 226476
+
-

بازداشت ۳قاچاقچی با ۸۶کیلو شیشه

بازداشت ۳قاچاقچی با ۸۶کیلو شیشه

ماموران پلیس مبارزه با مواد‌مخدر در شهریار در جریان دستگیری 3قاچاقچی، موفق به کشف 86کیلوگرم شیشه شدند. به گزارش همشهری، سردار مهدی کرمی، جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اعلام جزئیات این پرونده گفت: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان شهریار در راستای مقابله با توزیع‌کنندگان مواد‌مخدر طرح‌های مختلفی را به مرحله اجرا درآورد ندکه در جریان آن با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی سابقه‌دار مواد‌مخدر با خبر شدند و رسیدگی به آن را در دستورکار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: پس از اطمینان مأموران از فعالیت این سوداگر مرگ و همدستانش مأموران با اجرای یک عملیات پلیسی، او و 2همدستش را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. بررسی‌های انجام‌شده نشان می‌داد که دستگیرشدگان ازجمله توزیع‌کنندگان عمده موادمخدر در شهرستان شهریار هستند.
جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه خودروی سواری این افراد نیز توقیف شده است، گفت:‌ مأموران بیش از ۸۶کیلوگرم مواد‌مخدر از نوع شیشه را نیز از این سوداگران مرگ کشف و ضبط کرده‌اند.
کرمی با بیان اینکه این افراد در جریان بازجویی‌های انجام‌شده به جرم خود اعتراف کرده‌اند، گفت: برای هر سه متهم پرونده‌ای تشکیل شده، آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند و تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید