• دو شنبه 4 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 17 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 24
سه شنبه 8 خرداد 1403
کد مطلب : 226218
+
-

بلعیدن یک کیلو حشیش از ترس پلیس

قاچاقچی سابقه‌داری که در خیابان درحال موادفروشی بود وقتی مأموران پلیس را دید، از ترس بیش از یک کیلو حشیش را که همراه داشت، بلعید.
به گزارش همشهری، چند روز قبل مأموران پلیس  کلانتری 15منجیل‌آباد رباط‌کریم به اطلاعاتی درباره یک فروشنده مواد‌مخدر دست پیدا کردند. شواهد به‌دست‌آمده نشان می‌داد متهم مورد نظر که از قاچاقچیان سابقه‌دار است و پیش از این بارها دستگیر شده بود، در یکی از خیابان‌ها پرسه می‌زند و مواد‌مخدر توزیع می‌کند. در این شرایط بود که گروهی از مأموران برای دستگیری وی راهی پاتوق او شدند. مأموران بعد از چند دقیقه متهم را در حالی شناسایی کردند که به یکی از مشتریانش مواد‌مخدر می‌فروخت. در این شرایط بود که آنها او را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند. مأموران در بازرسی متهم مقدار کمی مواد‌مخدر کشف کردند و او نیز به فروش مواد‌مخدر اعتراف کرد، اما این همه ماجرا نبود. مأموران حتم داشتند که او مقدار بیشتری مواد‌مخدر در اختیار دارد، اما معلوم نبود مواد‌مخدری را که همراه داشته چه کرده است. در این شرایط متهم تحت بازجویی قرار گرفت و چند ساعت بعد اعتراف کرد که چند بسته حشیش همراه داشته، اما با دیدن مأموران همه بسته‌های مواد‌مخدر را بلعیده است.
به‌دنبال اعترافات متهم او به بیمارستان منتقل شد و بعد از اقدامات پزشکی در نهایت 98بسته حشیش که حدود یک کیلو و 154گرم وزن داشت، از معده متهم خارج شد.
سرهنگ تیمور کلانتری، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان رباط‌کریم با اعلام جزئیات این پرونده گفت:‌ متهم پس از خارج‌ شدن مواد‌مخدر از معده‌اش در بازداشت به سر می‌برد و پرونده وی برای ادامه رسیدگی به دادسرا فرستاده شده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید