• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
سه شنبه 8 خرداد 1403
کد مطلب : 226217
+
-

پلیس در تعقیب عامل قتل 5عضو یک خانواده در سیرجان

پلیس در تعقیب عامل قتل 5عضو یک خانواده در سیرجان

تیم‌های ویژه‌ای از پلیس آگاهی در تعقیب کارگر یک قالیشویی هستند که به‌دلیل اختلاف با صاحب کارش او و 4نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش را قتل عام کرده و به مکان نامعلومی گریخته است.
به گزارش همشهری، شامگاه یکشنبه پس از آنکه نزدیکان خانواده‌ای که در یکی از محله‌های سیرجان زندگی‌ می‌کردند چند مرتبه با آنها تماس گرفتند و جوابی نگرفتند به خانه آنها رفتند. هیچ‌کس در را باز نمی‌کرد و هیچ‌کدام از اعضای خانواده به تماس‌های تلفنی پاسخ نمی‌دادند. اعضای این خانواده اهل یکی از شهرستان‌های استان فارس بودند و از مدتی قبل به سیرجان مهاجرت کرده و یک قالیشویی راه‌اندازی کرده بودند.
در خانه بسته بود و هیچ صدایی از داخل شنیده نمی‌شد. شاید برای اعضای این خانواده حادثه‌ای رخ داده بود. در این شرایط بود که در باز شد و شماری از نزدیکان آنها همراه با مأموران پلیس وارد خانه شدند. آنها در ورودی خانه در برابر صحنه‌ای هولناک قرار گرفتند. اعضای خانواده شامل‌ پدر، مادر باردار، پسر 9ساله و دختر 3ساله خانواده به قتل رسیده و پیکرهای بی‌جانشان بر زمین افتاده بود. آنها بر اثر اصابت جسم سختی مثل چماق و جسمی نوک‌تیز مثل چاقو جان خود را از دست داده بودند و به‌ نظر می‌رسید چند ساعت از وقوع جنایت می‌گذرد. دقایقی از کشف پیکرهای مقتولان می‌گذشت که بازپرس جنایی و کارآگاهان خود را به محل حادثه رساندند و تحقیقات تخصصی در این ‌باره آغاز شد. کارآگاهان در جریان بررسی محل وقوع جنایت متوجه به‌هم‌ریختگی خانه شدند. شواهد به‌دست‌آمده حاکی از این بود که مقدار زیادی طلا و جواهر و اموال باارزشی که در خانه بوده سرقت شده است. در نگاه اول به ‌نظر می‌رسید که این جنایت با انگیزه سرقت اتفاق افتاده است، اما کارآگاهان به بررسی فرضیه‌های دیگری نیز پرداختند تا پشت پرده این جنایت مشخص شود.
وقتی آنها به تحقیق درباره پدر این خانواده پرداختند، پی بردند که یک کارگر اهل کشور افغانستان در کارگاه قالیشویی او کار می‌کرده، اما از مدتی قبل با او اختلاف مالی داشته است. این کارگر از صاحب‌کارش کینه به دل می‌گیرد و چند مرتبه تهدید می کند که از صاحب قالیشویی انتقام می‌گیرد. مشخص‌ شدن اختلاف کارگر افغان با پدر خانواده باعث شد تا نام وی به‌عنوان مظنون به قتل مطرح شود. علاوه بر این، کارآگاهان در ادامه به شواهد بیشتری دست پیدا کردند که جای تردیدی در قاتل بودن کارگر قالیشویی باقی نمی‌گذاشت و نشان می‌داد که او شامگاه یکشنبه وارد خانه صاحب‌کارش شده و او و اعضای خانواده‌اش را با ضربات چاقو و چماق به قتل رسانده و به مکان نامعلومی گریخته است.
براساس این گزارش، در شرایطی که پیکر قربانیان برای انجام معاینات دقیق به پزشکی قانونی منتقل شده تیم‌های ویژه‌ای از پلیس آگاهی در تعقیب تنها مظنون این جنایت هستند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید