• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
دو شنبه 7 خرداد 1403
کد مطلب : 226085
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/8qv4W
+
-

با مردم

چهره‌هاي جديد نيز براي انتخابات رياست جمهوري معرفي شوند
اكنون كه مشيت الهي بر اين قرار گرفت كه انتخابات رياست جمهوري در ايران زودتر از موعد برگزار شود از مسئولان ارشد كشور تقاضا داريم شرايط را به گونه‌اي فراهم كنند كه چهره‌هاي جوان و جديد نيز كانديداي انتخابات شوند تا امكان انتخاباتي پرشور و رقابتي فراهم شود. اينكه تعدادي چهره شناخته‌شده و تكراري بيايند هم خوب است و هم نقطه ضعف، پس بهتر است به جوان‌ها هم فرصت حضور بدهند.
رضازاده از تهران

خرابي مكرر قطارهاي خط5 برطرف شود
مدتي است قطارهاي خط  5 در مسير صادقيه به گلشهر مكرر خراب مي شوند.  در بسياري ساعات حركت قطارهاي تندرو لغو مي‌شود و قطارها به صورت عادي اعزام مي‌شوند و تمام برنامه‌هاي مسافران اين مسير بر هم مي‌ريزد. گاهي حركت يك قطار تندرو بيش از يك ساعت و نيم طول مي‌كشد در حالي كه قطار تندروست. قطار به دليل نقص فني، مكرر در تمام ايستگاه‌ها توقف مي‌كند. در حالي كه همان اول مي‌تواند، مسافرگيري نكند. توقع مي‌رود اين موارد سريع‌تر برطرف شود.
امين از كرج

رانندگان تاکسی‌های اینترنتی تحت پوشش بیمه قرار گیرند
 در حال حاضر تعداد زیادی از افراد خصوصا جوانان و افرادی که شغل ثابتی ندارند به کار در تاکسی‌های اینترنتی مشغولند. از طرفی همه می‌دانیم که رانندگی آن هم در شهر شلوغ و پر‌ترافیکی مثل تهران چقدر خسته‌کننده و فرسایشی است. متاسفانه این افراد تحت پوشش بیمه بازنشستگی و یا درمانی نیستند و این موضوع یک نگرانی دائمی و همیشگی برای آنهاست. درخواست داریم تا با راهکاری مناسب این رانندگان هم مانند بقیه شاغلان تحت پوشش بیمه قرار گیرند.
جمعی از رانندگان تاکسی‌های اینترنتی

دینار و لیر جایگزین دلار در سفرهای زیارتی شود
مسافرانی که قصد سفر به عتبات عالیات جهت زیارت قبور ائمه را دارند باید برای ارز مسافرتی دلار تهیه کرده و سپس آن را تبدیل به دینار یا لیر کنند. چرا از همان ابتدا برای این دسته از مسافران پول رایج کشور مقصد به عنوان ارز دولتی در نظر گرفته نمی‌شود تا دردسرهای ناشی از تبدیل دلار به سایر پول‌ها هم کم شود؟
خاتمی از رودبار

این خبر را به اشتراک بگذارید