• یکشنبه 27 خرداد 1403
  • الأحَد 9 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 16
دو شنبه 7 خرداد 1403
کد مطلب : 226082
+
-

نقل قول خبر/لزوم برگزاری رسمی جلسه کمیسیون ماده38

میثم مظفر، رئیس کمیته بودجه شورا ی شهر: وظیفه کمیسیون ماده38، حل اختلافات ناشی از معاملات بین شهرداری تهران و اشخاص حقوقی و حقیقی است که با حضور مرجع قضایی، نماینده شورا و فرمانداری تشکیل می‌شود. متأسفانه حداقل 2‌ماه است که کمیسیون جلسات رسمی نداشته است.

توقف طرح توانمند‌سازی زنان سرپرست خانوار
زهرا شمس‌احسان، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا ی شهر:
طرح جامع «توانمندسازی زنان سرپرست خانواده شهر تهران» در سال1401 به تصویب شورای اسلامی شهر تهران رسید. اما به‌دلیل عدم‌برگزاری منظم جلسات شورای سیاستگذاری طرح و ابلاغ‌نشدن دستورالعمل‌ها و مأموریت‌های اجرایی به واحدهای ذیربط، به‌طور کامل متوقف شده است.

رفتار رئیس‌جمهور شهید، باید الگوی ما باشد
محمد آخوندی، رئیس کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای شهر تهران:
رفتار و منش رئیس‌جمهور شهید، چه در زمان رقابت‌های انتخاباتی و چه در فضای مدیریت اجرایی کشور باید الگوی ما باشد. با وجود اینکه نفر اول اجرایی کشور در یک حادثه ناگهانی به درجه رفیع شهادت نائل شدند، کوچک‌ترین تکانه‌ای در نظام سیاسی و ساختار اجرایی کشور نداشتیم.

زیرگذر جنوب به جنوب چمران در حال اجراست
هادی حق‌بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران:
ایجاد خروجی به خیابان نصر(گیشا)از وسط زیرگذر باعث می‌شود که حقوق مکتسبین مغازه‌های بالادست آنجا ضایع شود. در این شرایط طرح جایگزین پیشنهاد شد و  زیرگذر جنوب به جنوب چمران بالاتر از تقاطع خیابان نصر، روبه‌روی بوستان گفت‌وگو در حال اجراست و امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید