• دو شنبه 4 تیر 1403
  • الإثْنَيْن 17 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 24
دو شنبه 7 خرداد 1403
کد مطلب : 226080
+
-

چمران :هتل ولنجک مجوز‌های لازم را دارد

دیروز پیش از آغاز دویست‌و‌سی‌و‌نهمین جلسه شورای شهر تهران مهدی چمران، رئیس پارلمان شهری در جمع خبرنگاران حاضر شد و به پرسش‌های آنها پاسخ داد.

 ساماندهی عملکرد تاکسی‌های اینترنتی
 ما در عملکرد تاکسی‌های اینترنتی دخالتی نداشته‌ایم. وزیر کشور پیش‌تر اعلام کرده بود این تاکسی‌ها باید زیرنظر شورا بیایند و این موضوع درستی است که نرخ خدمات وسایل نقلیه را شورا تعیین کند و سایر مسائل آنها نیز زیرنظر شهرداری باشد، اما اگر ما این موضوع را مدام تکرار کنیم شاید این تصور پیش بیاید که شورا می‌خواهد امپراتوری داشته باشد، اما هدف ما حل مشکلات این حوزه است.

 حل مشکلات سازمان فاوا
تلاش زیادی انجام شد تا سامانه‌های شهرداری تهران اصلاح شود. دستگاه‌های امنیتی نیز در اجرای این برنامه‌ها حضور دارند، اما آنچه را نیاز شهرداری تهران است هنوز نتوانسته‌اند فراهم کنند. همچنین «شهرزاد» یک اپلیکیشن جدید و قوی است که امیدواریم جایگزین سامانه‌های فعلی شود و نیاز شهرداری تهران را تأمین کند.

هتل‌سازی در ولنجک
 هرگاه هر کسی می‌خواهد کاری انجام دهد عده‌ای شروع به مانع‌تراشی می‌کنند. درخصوص این پرونده (ساخت هتل 30طبقه) مجوز کمیسیون ماده5 و پروانه صادر شده و وقتی گودبرداری انجام می‌شود باید تلاش کنند که به ساختمان‌های کناری آسیب وارد نشود.

 کاندیداتوری شهردار تهران
علیرضا زاکانی، شهردار تهران برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری نیاز به استعفا ندارد، همانطور که رئیس مجلس، رئیس‌جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور نیاز به استعفا ندارند. ضمن اینکه در مورد رفتن و یا نرفتن زاکانی من اطلاعی ندارم و صحبتی نکرده‌اند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید