• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
پنج شنبه 30 فروردین 1403
کد مطلب : 222722
+
-

مجیک‌پارک کیش

مجیک‌پارک کیش



سفر به دنیای کارتونی
این مجموعه شامل بیش از 100 اثر شاخص در حوزه‌های مختلف نظیر آثار سه‌بعدی، دنیای بی‌نهایت، خانه وارونه، دنیای جاذبه، آثار شاخص خطای دید، دنیای بلک‌لایت و ده‌ها آثار مختلف دیگر خواهد بود که از لحاظ تنوع آثار، این تم پارک در ردیف 5موزه
طراز اول جهان قرار دارد. ورودی مجیک پارک کیش شامل استیکرها و نقاشی‌های سه‌بعدی است. استیکرهای سه‌بعدی تصویر شخصیت‌های کارتونی هستند و بازدیدکنندگان می‌توانند جزوی از آثار شوند و عکس‌های سلفی جذابی بگیرند؛ انگار در آن لوکیشن خاص قرار دارند. پس از گذشتن از استیکرهای سه‌بعدی وارد دنیای بی‌نهایت آینه‌ها می‌شوید؛ اتاقی که راهروی یک هتل است و حس سرگیجه به شما می‌دهد یا اتاق‌هایی که می‌توانید تا بی‌نهایت تصویر خودتان را در آینه‌ها ببینید. بخش بعدی این مجموعه شامل پشت‌زمینه‌ها و دکورهای فانتزی جالبی مانند سلفی‌تلفن، سلفی رنگین‌کمان و موقعیت‌های مختلف برای عکاسی هستند. بخش آخر مجموعه شامل آثار جادویی مثل اتاق‌های گرویتی که جاذبه در آنها معنایی ندارد، آینه‌های جادویی و اتاقی پوشیده از نقاشی‌های بلک‌لایت زیر دریا می‌شود.

2 تم‌پارک در یک زمین
برای بازدید از این مجموعه و دیدن بخش‌های مختلف این پارک جادویی به دست‌کم یک ساعت زمان نیاز دارید. در کنار بخش‌های این تم پارک، گیفت شاپ، کافی‌شاپ و انواع امکانات رفاهی وجود دارد. عکاسی در مجیک‌پارک آزاد است و شما می‌توانید دوربین خود را برای عکاسی و فیلمبرداری همراه داشته باشید. البته چند محل وجود دارد که عکاسی آنها اختصاصی است و عکاسان مستقر در مجموعه از شما عکس می‌گیرند. در مجاورت این پارک، تم‌پارک ژوراسیک قرار دارد که به‌خصوص برای بچه‌ها جذابیت زیادی دارد. مجموعه این دو تم‌پارک در فروردین 1400راه‌اندازی شده و زمین آن 1500مترمربع مساحت‌دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید