• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
پنج شنبه 30 فروردین 1403
کد مطلب : 222717
+
-

چطور دیویدکاپرفیلد شویم؟

شعبده‌بازی نوعی مهارت هنری و علمی است که توسط یک فرد که تسلط کامل به روش شعبده‌بازی و سرعت عمل بالایی دارد، انجام می‌شود.

چطور دیویدکاپرفیلد شویم؟

مهارت شعبده‌بازی ظریف شامل علوم فیزیک، شیمی، ریاضی است و حقه، سرعت‌دست و پنهان‌کاری توسط وسیله و دست در هنر شعبده‌بازی نقش دارند. شعبده‌بازی شبیه هیچ شغلی نیست و نمی‌توان آن را منبع درآمد دانست؛ چه بسا برای یادگیری و اجرای ترفند‌ها باید خودتان برای آن خرج کنید. هنر تردستی مانند موسیقی و نقاشی یا طراحی است ولی تداوم و رسیدن شما به خلاقیت در اجرای ترفند‌ها می‌تواند از شما یک شخصیت بسازد. همانطور که از پیکاسو در نقاشی‌هایش شاهکار‌هایی ساخت که درآمد برایش بی‌معنی بود یا موسیقی‌های کلاسیک موتسارت که به قول موسیقی‌دانان با روح و جان می‌نواخت، شعبده‌بازی نیز با تداوم و خلاقیت می‌تواند از شما یک دیوید کاپرفیلد بسازد.

اولین گام در یادگیری
اگر در یادگیری شعبده تازه‌کار هستید، نخستین کاری که باید انجام دهید این است که کتاب‌های نوشته شده درباره شعبده‌بازی را مطالعه کنید. کتاب‌ یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری ترفندهای جدید و آسان است. اغلب اوقات، کتاب‌های شعبده‌بازی ترفندهایی دارند که می‌توانید یاد بگیرید چگونه با استفاده از وسایل روزمره که در خانه یا محل کار پیدا می‌کنید، این کار را انجام دهید. کتاب‌های شعبده‌بازی بسیاری برای مبتدیان وجود دارد که می‌توانند از آنها استفاده کنند. چند ترفند شعبده‌بازی آسان برای مبتدیان و کودکان جهت یادگیری با استفاده از وسایل خانه وجود دارد. هنگامی که یک یا دو ترفند را یاد گرفتید، می‌توانید آن را با مخاطب اجرا کنید.

به فروشگاه‌ها بروید
معمولا رفتن به یک فروشگاه وسایل تردستی و خریدن جلوه‌های مختلف برای یادگیری، تأثیرگذار است. برخی جلوه‌های شعبده‌بازی ممکن است برای سطح مهارت خاص شما مناسب نباشد. به علاوه، خرید وسایل شعبده‌بازی می‌تواند بسیار گران باشد. به‌دنبال ترفندهایی باشید که برای مبتدیان توصیه می‌شوند و قیمت مناسبی دارند.

برقراری ارتباط با سایر تردست‌ها
برقراری ارتباط با سایرتردستان یک راه عالی برای نشان‌دادن تأثیرات جدید خود به دیگران بدون نگرانی از شکست و افشای اسرار است. شعبده‌بازان دیگر می‌توانند بازخورد ارزشمندی به شما ارائه و حتی روش‌های بهتری را به شما آموزش دهند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید