• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 30 فروردین 1403
کد مطلب : 222700
+
-

نكته بازی

این کار را با او نکنید
بعد از جدایی پاکو خمس از تراکتور، طبیعتا نام گزینه‌های زیادی برای جانشینی او مطرح شد که یکی از عجیب‌ترین آنها سعید دقیقی بود. خب البته دوست و دشمن اتفاق‌نظر دارند که شمس‌آذر قزوین در نخستین فصل حضورش در لیگ برتر عملکرد تحسین‌برانگیزی داشته و حتما بخش مهمی از امتیاز این ماجرا مال دقیقی بوده است، اما این حجم از توجه به او هم کمی اغراق‌آمیز و شتاب‌آلود به‌نظر می‌رسد. به علاوه بین 2نیم‌فصل شایعه حضور دقیقی روی نیمکت مس رفسنجان مطرح شد که این مسئله در آن زمان تمرکز سرمربی شمس‌آذر و شاگردانش را به هم زد و باعث شد آنها مدتی نتایج ضعیف به‌دست بیاورند. حالا که شمس‌آذر دوباره جان گرفته، دیگر از این داستان‌ها درست نکنید و همه‌‌چیز را بگذارید برای آخر فصل.

خب الان چی بخورد؟
در خبرها آمده کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال مهدی هاشمی‌نسب را به‌دلیل اظهاراتش بعد از بازی استقلال برابر آلومینیوم در اراک، 50‌میلیون تومان جریمه نقدی کرده. طبیعتا نخستین چیزی که بعد از انتشار این خبر به ذهن هواداران فوتبال رسید، این بود که ابتدای فصل گفته شد رقم قرارداد هاشمی‌نسب با استقلال 50‌میلیون تومان است. در حقیقت دوستان ادعا می‌کردند هاشمی‌نسب خیلی دلی و از روی عشق و علاقه به استقلال پیوسته و فقط همین مقدار قرارداد بسته تا باشگاه از سقف بودجه تجاوز نکند. حالا اما از بخت بد همین 50‌میلیون هم به‌عنوان جریمه از او گرفته خواهد شد. فقط الان نگرانیم وسط این همه گرانی، آقا مهدی چی بخورد و چی بپوشد؟ اصلا هزینه‌های ایاب و ذهابش را از کجا می‌آورد؟ فقط خدا می‌داند!

خبر بد برای پرسپولیس
در شرایطی که پرسپولیس در نیم‌فصل دوم روی دور افتاده و به رویای فتح جام می‌اندیشد، خبر بد برای سرخ‌ها این است که علی پروین پیش‌بینی کرده این تیم قهرمان لیگ خواهد شد! سلطان در تازه‌ترین مصاحبه‌اش گفته: «چند‌ماه قبل به رضا درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است او را به‌عنوان سرمربی انتخاب کنید. الان هم تیم خوب نتیجه می‌گیرد و با این روند قهرمان می‌شود.» البته حداقل تا اینجا نظر کارشناسی پروین در مورد اوسمار چندان بیراه از آب در نیامده، اما آنهایی که با سابقه پیش‌بینی کردن‌های علی‌آقا آشنایی دارند، از الان پشت‌شان لرزیده است. تا به حال به یاد نداریم یکی از پیش‌بینی‌های سلطان درست از آب در آمده باشد؛ آخرین آنها هم قبل از نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا بود: «ایران با 2‌گل قطر را می‌برد.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید