• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 28 فروردین 1403
کد مطلب : 222544
+
-

تقدیر محیط‌بانان از دفاع مشروع نیروهای مسلح از خاک کشور

به‌گزارش سازمان حفاظت محیط‌زیست، جامعه محیط‌بانان و حافظان محیط‌زیست از دفاع مشروع نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از خاک میهن اسلامی تقدیر کردند.
در این بیانیه آمده است:
«بسم‌الله قاصم الجبّارین
وَقُلْ جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کانَ زَهُوقًا
دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در روزهای اخیر پاسخی دندان‌شکن، بازدارنده و راهبردی به تجاوز آشکار رژیم شیطان‌صفت صهیونیستی به سفارت کشورمان در سوریه دادند. موشک‌ها و پهپادهای کشورمان عمق استراتژیک سرزمین‌های اشغالی را نشانه گرفتند و گوشه‌ای از خشم ملت شریف ایران را بر سر متجاوزین به مرزهای انسانیت و اخلاق فرود آوردند. این اتفاق مبارک موجی از شادی و شعف را نه‌تنها در بین ملت بزرگ ایران که در میان ملت مسلمان و مردم آزاده جهان به‌وجود آورد تا وعده صادق جمهوری اسلامی ایران و دستور فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در تنبیه رژیم کودک‌کش به نحو احسن به سرمنزل مقصود برسد.
سران استکبار جهانی و حامیان رژیم شیطان‌صفت بدانند، ادامه فشنگ‌پرانی‌ها و جسارت‌ها به خاک میهن اسلامی در اقصی‌نقاط جهان به قیمت نابودی و اضمحلال آنها خواهد بود و وعده الهی را تسریع خواهد بخشید. جامعه محیط‌بانان و حافظان و پاسداران محیط‌زیست کشور تعرض به خاک پاک ایران اسلامی را خط قرمز نابخشودنی نه برای خود بلکه برای هر ایرانی در اقصی‌نقاط جهان می‌داند و تا پای جان و آخرین قطره خون در کنار پاسداران میهن اسلامی قرار دارد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید