• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 28 فروردین 1403
کد مطلب : 222525
+
-

با مردم

زمین فوتبال رهاشده در محدوده اتوبان امام علی(ع)
یک زمین فوتبال کوچک واقع در محدوه اتوبان امام علی(ع) حدفاصل ایستگاه اتوبوس صفا و دماوند نبش کوچه انوری وجود دارد که مدت‌هاست به حال خود رها شده و چمن آن از بین رفته است. از شهرداری منطقه درخواست داریم یا این زمین فوتبال را دوباره احیا کند و در اختیار اهالی منطقه قرار دهد یا با برداشتن در و دیوار فلزی اطراف زمین، آن را تغییر کاربری دهد.
عابدی از تهران

اصلاح مهندسی میدان احمدآباد مستوفی ضروری است
میدان احمدآباد مستوفی به‌علت کوچک و غیراستاندارد بودن همیشه دارای بار ترافیکی سنگین است که این موضوع موجب اتلاف وقت و مصرف بالای سوخت می‌شود. جا دارد دست‌اندرکاران شهرداری نسبت به اصلاح هندسی میدان اقدام فوری کنند.
بذلی از اسلامشهر

آب شرب شهر تخت 2سال است هدر می‌رود
آب شرب شهر تخت از 2سال قبل از طریق یک لوله شکسته در محله قدیم کوی سردنگ در حال هدر رفتن است و هرچه به مسئولان اطلاع‌رسانی کرده‌ایم اقدامی صورت نگرفته است. لطفا یک دلسوز جلوی هدررفت آب را بگیرد.
رضاپور از تخت بندرعباس

آبرسانی دائمی به روستاهای شوشتر پیگیری شود
به‌رغم اینکه روستاهای تخت قیصر، پیردالو و شیخ شمس‌الدین شهرستان شوشتر در مجاورت رود کارون قرار دارند، اما همواره با کمبود آب مواجهند، خصوصا در فصل تابستان و با گرم شدن هوا این موضوع تشدید می‌شود. خواهشمندیم فکری اساسی جهت آبرسانی اصولی و دائمی به این روستاها صورت گیرد.
نبی‌لو از شوشتر


پیامک
اسناد خانه‌های محله نفرآباد تعیین‌تکلیف شود

صدور سند برای خانه‌های میدان سلمان فارسی (نفرآباد) در شهرری پس از 4دهه کش و قوس همچنان بلاتکلیف است. بارها نامه‌نگاری و پیگیری ثمری نداشته است و باز هم سالی دیگر می‌گذرد و از صدور سند خبری نیست. از مسئولان تقاضا داریم یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل کنند و اجازه دهند اهالی میدان سلمان فارسی سر آسوده بر بالین بگذارند.
مردانی از شهرری

بیمه تکمیلی بازنشستگان در اهواز نمایندگی کافی ندارد
بیمه آتیه‌سازان حافظ که تنها بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی در کل کشور است در کلانشهر اهواز فقط 5نمایندگی دارد. این تعداد ناچیز نمایندگی بازنشستگان را به ستوه آورده است؛ چراکه هم آمد و شد بازنشستگان به این نمایندگی‌ها برای ارائه اسناد و نسخ سخت است و هم با توجه به تعداد بالای مراجعات، رسیدگی به اسناد و پرداخت حق بیمه‌ها بسیار زمانبر است. در این خصوص به مسئولان کشوری و بیمه هم نامه ‌نوشته‌ایم، ولی تاکنون ترتیب اثری داده نشده است.
حیدری از اهواز

آزادراه تهران – تبریز مثل راه‌های روستایی شده است
روزگاری آزاد راه تهران – تبریز یکی از بهترین آزادراه‌های کشور به لحاظ آسفالت مرتب بود. متأسفانه مدتی است این آزادراه به حال خود رها شده و خبری از روکش آسفالت کلی نیست و گاهی به‌صورت موردی لکه‌گیری صورت می‌گیرد که کارگشا نیست و به سرعت از بین می‌رود. با توجه به حجم بالای تردد خودروهای سنگین و ترانزیت بین‌المللی از این راه توقع می‌رود مسئولان محترم وزارت راه فکری برای این آزادراه کنند که شبیه راه‌های روستایی قدیم شده است.
سرهنگ‌زاده از تبریز

پیام
بیمارستان غرضی اصفهان نیازمند دستگاه‌ام‌آر‌آی است

بیمارستان و درمانگاه تخصصی و فوق‌تخصصی غرضی اصفهان با وجود سال‌ها قدمت و نیاز مبرم بیماران فاقد یک دستگاه تشخیص طبی و عکسبرداری پیشرفته ام‌آرآی ندارد؛ درحالی‌که نام فوق تخصصی را یدک می‌کشد. از مسئولان و خیرین تقاضا می‌شود به فکر دستگاه ‌ام‌آر‌آی و رفع نیاز شهروندان در این بیمارستان پرمراجع باشند.
محمود بلیغیان از اصفهان

بلاتکلیفی متقاضیان زمین در فاز 2 خاوران‌شهر تبریز
سال 1389قرار شد کشاورزان منطقه شرق زرنق تبریز در ازای واگذاری 1000متر زمین کشاورزی 190متر زمین جهت ساخت آپارتمان یا منزل مسکونی دریافت کنند. حدود 5هزار خانوار برای این طرح اقدام و ثبت‌نام کردند. بنا بود تا این طرح حداکثر ظرف 10سال انجام و نهایی شود و درصورت اجرا نشدن، مالکان زمین‌های کشاورزی حق فسخ معامله را داشته باشند. در کمال تعجب متوجه شدیم که این طرح به‌درستی کارشناسی نشده و ظاهرا مساحت زمین‌هایی که قرار بود در اختیار متقاضیان قرار گیرد 1500متر کمتر از محاسبات اولیه است و همین موضوع طرح را به حالت تعلیق درآورده است. مانده‌ایم که تکلیف‌مان در این میان چیست؟ ما با امید خانه‌دار شدن و نجات پیدا کردن از اجاره‌نشینی در این طرح شرکت کرده‌ایم. اگر این کار را نمی‌کردیم حداقل الان در زمین‌های کشاورزی‌مان مشغول کار بودیم و درآمدی کسب می‌کردیم. حالا نه از خانه خبری هست و نه از درآمد از راه کشاورزی. چه‌کسی پاسخگوی این اهمال و بی‌مسئولیتی است؟
جمعی از کشاورزان
 

این خبر را به اشتراک بگذارید