• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 26 فروردین 1403
کد مطلب : 222276
+
-

با مردم

 مشکلات پارک لاله بررسی و رفع شود
متأسفانه رسیدگی به پارک لاله مثل گذشته نیست. تقریبا در تمام ساعات روز کارتن‌خواب‌هایی را می‌بینیم که نیمکت‌ها را اشغال کرده‌اند. این صحنه‌ها موجب آزار دوستداران این پارک است. چند روز پیش شاهد این بودم که شیلنگ آبیاری از فلکه جدا شده و آب با شدت و ارتفاع زیاد در حال هدر رفتن بود. خواستم موضوع را به مدیریت پارک اطلاع دهم ولی کسی داخل دفتر نبود، با 1888تماس گرفتم ولی تا یک ساعت بعد هم که آنجا بودم خبری از آنها برای رفع این مشکل نشد.ضروری است دقت بیشتری در نظارت بر وضعیت پارک‌صورت گیرد.
کلهر از تهران

درخواست افزایش ساعات کار دفاتر پلیس+10و پیشخوان دولت
با توجه به تعداد زیاد مراجعه‌کننده به دفاتر پیشخوان و پلیس+10 پیشنهاد می‌کنم فعالیت این مراکز در2نوبت صبح و بعد از ظهر باشد و روزهای تعطیل هم به‌طور شیفتی باز باشند چون بسیاری از افراد به واسطه شغلشان امکان مراجعه به این دفاتر را در طول هفته و روزهای کاری ندارند.
بهادر از تهران

ساخت پارک آبی هرمزگان چه شد؟
قرار بود تا یک پارک آبی جهت تفریح شهروندان هرمزگان افتتاح شود و این خبر موجب خوشحالی مردم خصوصا جوانان این شهر شد. اما متأسفانه هیچ اقدامی جهت ساخت آن صورت نگرفت. درحالی‌که این پروژه می‌تواند یک جاذبه گردشگری برای این شهر باشد؛ لذا از مسئولان درخواست داریم تا هر چه زودتر نسبت به ساخت این مرکز تفریحی اقدام کنند.
 جمعی از جوانان از هرمزگان

برای قطع‌کنندگان درختان مجازات سنگین درنظر بگیرند
اهمیت درختان و فضای سبز خصوصا جنگل‌ها بر هیچ‌کس پوشیده نیست. متأسفانه در روزهای آخر سال 1402حدود 4هزار قطعه از درختان جنگل‌های هیرکانی الیمالات واقع در چمستان شهرستان نور در استان مازندران به بهانه ساخت جاده و پارکینگ قطع شد. با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی کشورمان قطع درختان و تخریب فضای سبز یک فاجعه است. به همین جهت از مسئولان درخواست داریم تا با متخلفان برخورد قانونی و جدی شود تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
قدیری از شهرستان نور

درخواست نصب چراغ روشنایی در معابر روستای دره بید اصفهان
 متأسفانه معابر روستای دره‌بید شهرستان فریدن استان اصفهان چراغ و روشنایی مناسبی ندارند و همین موضوع ساکنان این روستا را خصوصا هنگام شب دچار دردسر و مشکل کرده است.از طرفی این روستا به واسطه گل‌های لاله‌واژگونش شهرت دارد و در اردیبهشت‌ماه میزبان گردشگران زیادی است به همین‌خاطر درخواست داریم هر چه زودتر این مشکل رفع و معابر روستا مجهز به چراغ‌های روشنایی شوند.
جمعی از اهالی روستای دره‌بید

عدم‌فساد شیر با توجه به تاریخ درج‌شده روی آنها بررسی شود
شیرهای بطری که تاریخ انقضای آنها بین 5تا 6روز است پس از گذشت 15تا 20روز هم دچار فساد نمی‌شوند و حتی با جوشاندن هم علائم خرابی نشان نمی‌دهند. مسئولان سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت به این موضوع ورود و بررسی کنند که این شیرها دارای چه میزان مواد نگهدارنده هستند. از 2 شرکت شیر خریده و فیلم آنها را تهیه کرده و برای شرکت‌ها هم ارسال کردم ولی پاسخی نگرفتم. تقاضا می‌کنم مسئولان بهداشتی به‌طور جدی به این موضوع ورود کنند.
عباسی از تهران

افتتاح یک باند مسیر قزوین به رودبار گره‌گشای ترافیک نیست
درست است که افتتاح یک باند مسیر قزوین به رودبار از ترافیک مسیر قزوین به رشت می‌کاهد ولی تکلیف مسافران مسیر برگشت چیست؟ مگر خرید زیتون و روغن زیتون اولویت چندم مردم است. در ثانی با وجود فروش اینترنتی کمتر کسی با توقف در مسیر خرید می‌کند. گذشته از اینها با بازار بزرگ و مراکز بزرگ خرید و فروش در کنار بزرگراه که برای اهالی رودبار تعبیه شده چه نگرانی از این بابت وجود دارد؟
رحمانی از تهران

دلیل بدهکاری به اداره مالیات به‌رغم پرداخت چیست؟
شغل آزاد دارم و هر سال به‌طور مرتب مالیات خود را پرداخت می‌کنم و برگه مفاصا حساب را از این اداره دریافت می‌کنم. اما با این حال و به‌رغم داشتن این برگه و ارائه آن به اداره مالیات هربار می‌گویند که شما از دفعات پیش بدهکارید و تا این بدهی را پرداخت نکنید برگه مفاصا حساب جدید برایتان صادر نمی‌شود. مگر برگه‌ای که ارائه می‌دهند طبق محاسبات خودشان دارای اعتبار نیست؟ این کار موجب دلسردی مودیانی می‌شود که خود را ملزم به پرداخت به‌موقع مالیات می‌دانند.
سردار از تهران

عملکرد سامانه195افت پیدا کرده است
سامانه 195که مربوط به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است در گذشته عملکرد خوبی داشت و به سرعت نسبت به ثبت و پیگیری شکایات مشترکان خصوصا در مورد درخواست‌های اینترنتی رسیدگی می‌کرد. متأسفانه مدتی است که روال قبل را ندارد و خیلی دیر و با کندی به درخواست‌ها رسیدگی می‌کند. از مسئولان این سامانه درخواست داریم تا نسبت به تصحیح و بهبود عملکرد آن اقدام کنند.
قاسم‌خانی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید