• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
شنبه 16 تیر 1397
کد مطلب : 22227
+
-

با مردم

با مردم



 مبلغ کارت منزلت را بیشتر کنند

امسال که کارت منزلت سالمندان مبلغ 150هزار تومان شارژ شده است، با توجه به افزایش بهای بلیت مترو و اتوبوس کفاف هزینه تردد در طول سال را نمی‌دهد. از شهرداری تهران درخواست می‌کنیم برای افزایش میزان مبلغ شارژ کارت منزلت اقدامی بکنند.
درخواست تعدادی از سالمندان 

  صرفه‌جویی در مصرف برق
سلام خسته نباشید. وقتی گذرتان به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی و سازمان‌های عریض و طویل افتاده، در گوشه و کنار این ادارات تلویزیون‌های روشن را مشاهده کرده‌اید که مدام روشن هستند! آیا خاموش‌کردن آنها کمکی به صرفه‌جویی در مصرف نمی‌کند؟
آژیر از تهران

@  انتظار از دستگاه‌های نظارتی
سلام. الان مهم‌ترین انتظار مردم از دستگاه‌های نظارتی و قضایی پیگیری فهرست‌های منتشر شده شرکت‌هایی است که کالا‌ها را با ارز دولتی گرفته و با قیمت بالا به مردم فروخته‌اند. از طرفی باید پرسیده شود چرا مثلا به شرکت‌هایی که تابلوهای برق وارد می‌کنند، ارز دولتی برای وارد کردن ذرت برای خوراک دام داده شده است؟!
2352...0912

@  تردد با دوچرخه
سلام. به‌عنوان کسی که مدت‌هاست با دوچرخه در پایتخت تردد می‌کنم، آرزو می‌کنم روزی برسد که دوچرخه‌سواران جای خودروسواران در شهر را بگیرند. به شهروندانی که دوچرخه‌سواری را دوست دارند پیشنهاد می‌کنم بیایید ما هم نقش پررنگ‌تری ایفا کنیم و دوچرخه‌های خود را به‌عنوان وسیله حمل‌ونقل قرار داده و خودرو‌هایمان را بیرون نیاوریم.
مارالانی از تهران

  تأخیر در حرکت اتوبوس‌ها
سلام. مدت‌هاست حرکت اتوبوس‌های مسیر پل گیشا به انقلاب بسیار نامنظم و با تأخیر صورت می‌گیرد. با اینکه مشکل را با مسئولان ذیربط در این خط مطرح کرده‌ایم اما ترتیب اثر نداده‌اند. لطفا منعکس کنید.
گلایه تعدادی از ساکنان محل

لطفا نظرات خود درباره مطالب روزنامه را با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید