• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
شنبه 25 فروردین 1403
کد مطلب : 222180
+
-

با مردم

نسخه‌پیچی آنلاین در دستور کار وزارت بهداشت باشد
داروخانه‌ها همانند فروشگاه‌های زنجیره‌ای و رستوران‌ها و... نسخه‌پیچی آنلاین را در دستور کار خود قرار دهند و داروها را به وسیله پیک به بیماران صعب‌العلاج زمین‌گیر و تنها در منازل برسانند همانطور که اکنون با یک کد رهگیری و کارت ملی بدون نیاز به نوشتن روی کاغذ داروها را تحویل می‌دهند.
مولایی از تهران

وام صندوق بازنشستگی کشوری مخصوص خواص شده است
صندوق بازنشستگی کشوری دریافت وام را برای بازنشستگان منوط به رقم حقوق کرده و همچنین کار را به قرعه‌کشی حواله داده و آدرس اطلاع‌رسانی را به‌گونه‌ای قرار داده که هرکسی نمی‌تواند به آن وارد شود. اگر بگویند وام نمی‌دهند بهتر است. شفاف‌سازی‌ هم در کار نیست.
فرهنگی از رشت

تحویل بلوک هسا در شهر پرند معطل کابل شبکه برق است
مدت‌هاست بلوک هسا در فاز 6شهر پرند آماده تحویل به 500مالک است اما به‌دلیل نبود کابل شبکه برق این کار تاکنون صورت نگرفته است. پیمانکار، کار را به اداره برق و اداره برق آن را به شرکت عمران پرند حواله می‌کنند. پاسکاری تحویل مسکن‌ها با برق باعث شده 500خانوار چند سال سرگردان باشند و مسکن‌ها روبه فرسایش بروند. یک مسئول وسط این کار را بگیرد و یا شرکت برق یا پیمانکار را موظف کند برق این ساختمان‌ها را وصل کند تا مردم بتوانند در این ساختمان‌ها ساکن شوند و از مستأجری نجات پیدا کنند.
ضیایی از تهران

پیامک
عیدی مددجویان نهادهای حمایتی واریز نشد

عیدی مددجویان نهادهای حمایتی ازجمله بهزیستی واریز نشد و جز آن افزایش 40درصدی مابه‌التفاوت مستمری این قشر نیز هنوز پرداخت نشده است. آیا با این شرایط اقتصادی و هزینه‌های خاصی که به‌خصوص معلولان بهزیستی دارند چنین روندی رواست؟ مسئولان چه توضیحی دارند؟
هدایتی از مشهد

بوی گازدر  شهرک کشتی‌سازی‌ عذاب‌آور است
مدت‌هاست بوی گاز به‌شدت در محوطه شهرک کشتی‌سازی‌ بندرعباس استشمام می‌شود به‌گونه‌ای که حتی داخل منازل هم بوی گاز به‌شدت می‌آید. زن‌ها و کودکان به‌شدت در عذابند و زندگی سخت شده است. با نزدیک‌شدن گرما نگرانی‌ها بیشتر شده است و از مسئولان تقاضا داریم زودتر فکری بکنند.
ضامن از بندرعباس

کارخانه ابزاران در اصفهان دوباره بازگشایی شود
سال‌هاست کارخانه ابزاران اصفهان تعطیل و صدها کارگر و مهندس آن بیکار شده‌اند. این کارخانه یکی از کارخانجات بزرگ در اصفهان بود که به ساخت انواع آچارها و ابزارآلات صنعتی از فلز آهن و فولاد و لوازم مورد نیاز مردم و کشور مشغول بود و تولیدات با دوام و خوبی هم داشت. چه خوب است مسئولان سری هم به آنجا بزنند و این واحد صنعتی و تولیدی مفید برای کشور را دوباره فعال کنند.
بلیغیان از اصفهان

پیام
سردرگمی سیب‌زمینی‌کاران اردبیل درفروش محصول

با مشورت جهادکشاورزی و دریافت سهمیه کود و آب و ... اقدام به کشت سیب‌زمینی کردیم. حالا مدت‌هاست بعد از برداشت محصول خود نه جهادکشاورزی و نه دولت حمایتی از ما نمی‌کند و محصولاتمان روی زمین مانده است. یا مجبوریم به قیمت مفت بدهیم یا خوراک دام بشود یا فاسد شده و از بین برود. صدای ما را به مسئولان برسانید.
واثقی از اردبیل

افتتاح بیمارستان سلامت‌روان قزوین چه شد؟
چند دهه است از ضرروت افتتاح بیمارستان سلامت روان به‌عنوان بیمارستان مرکزی برای استان و استان‌های همجوار حرف می‌زنند. در سال‌های اخیر نیز مدام وعده افتتاح در چند‌ماه آینده را می‌دهند که آخرین آن مربوط به هفته دولت بود که گفتند در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیمارستان سلامت روان استان قزوین افتتاح خواهد شد اما باز هم خبری از افتتاح نشد. این همه وعده برای چیست وقتی بودجه‌ای برای تکمیل پروژه ندارند؟
اینانلو از قزوین

پاسخ مسئولان
توضیحات متروی تهران درخصوص ایستگاه جوانمرد قصاب

روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «مترو جوانمرد قصاب نیازمند نظافت و تعمیرات است» در ستون با مردم روز 21اسفند سال 1402پاسخ داده است: ضمن عذرخواهی از مسافران محترم، به اطلاع می‌رساند نظافت ایستگاه متروی جوانمرد قصاب طبق برنامه زمانبندی روزانه و هفتگی به‌طور مرتب انجام می‌شود. همچنین آسانسورها و پله‌های برقی به‌طور منظم سه‌نوبت صبح و سه نوبت عصر به شکل کامل نظافت و گندزدایی می‌شوند. شایان ذکر است که پله‌های برقی 100و 200که به‌طور موقت دچار خرابی شده بود ظرف کمتر از یک ساعت تعمیر  شد و در اختیار شهروندان محترم قرار گرفت تا مسافران گرامی، سالمندان و افراد بیمار و ناتوان با مشکل روبه‌رو نشوند و با آسودگی از این وسیله بالابر استفاده کنند.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید