• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 20 فروردین 1403
کد مطلب : 221963
+
-

کشف جسد نازگل کوچولو در خانه مخروبه

داخلی
کشف جسد نازگل کوچولو در خانه مخروبه

با گذشت یک‌ماه از ناپدید شدن دختر 7ساله‌ای به‌نام نازگل(المیرا) در روستایی در اصفهان، بخشی از جسد سوخته او در خانه‌ای متروکه پیدا شد.
به گزارش همشهری، ماجرای ناپدید شدن نازگل کوچولو به صبح جمعه، 18اسفند سال گذشته برمی‌گردد. او وقتی 4ماه بیشتر نداشت، پدرش را به‌خاطر بیماری از دست داد و از آن به بعد همراه مادرش در خانه پدربزرگ مادری‌اش در روستای برسیان اصفهان زندگی می‌کرد. اما روز جمعه، حدود ساعت8:30صبح، نازگل در حیاط خانه سرگرم بازی بود که پدربزرگش برای انجام ‌دادن کاری از خانه خارج شد. این آخرین باری بود که او نازگل را می‌دید و نیم ساعت بعد، هیچ اثری از دختر 7ساله نبود.
پدربزرگ نازگل می‌گوید: نمی‌دانیم چه اتفاقی برای نوه‌ام افتاده بود. به‌همراه مردم روستا و بچه‌های بسیج وجب‌به‌وجب روستا را گشتیم، از خرابه‌ها گرفته تا داخل‌ چاه‌ها؛ اما هیچ اثری از او پیدا نکردم. در روستای ما حدود 80خانوار زندگی می‌کنند و چنین اتفاقی بی‌سابقه بوده. با این حال امیدوار بودیم که نوه‌ام پیدا شود و بتوانیم بار دیگر او را ببینیم.
از همان روز نخست حادثه بود که پلیس هم در جریان ماجرا قرار گرفت و تحقیقات برای یافتن ردی از دختربچه گم‌شده آغاز شد. در این حادثه نه شاهدی وجود داشت و نه دوربین‌ مداربسته‌ای که تصویری از لحظه ربوده شدن نازگل ثبت کرده باشد. در این شرایط بررسی‌ها ادامه داشت تا اینکه صبح دیروز خبر هولناکی رسید. مأموران پلیس این‌بار به‌همراه سگ‌های زنده‌یاب راهی محل زندگی نازگل کوچولو شدند تا شاید آنها بتوانند ردی از این دختر به‌دست آورند. مأموران تعدادی از لباس‌های دختربچه گم‌شده را نزد سگ‌ها آوردند و آنها بعد از بو کشیدن لباس‌ها شروع به دویدن کردند. مسیری که سگ‌ها می‌دویدند به‌گونه‌ای بود که به‌نظر می‌رسید ردی را دنبال می‌کنند. لحظاتی بعد سگ‌ها وارد یک خانه مخروبه در حوالی خانه پدربزرگ نازگل شدند. مأموران نیز به‌دنبال آنها وارد این محل شدند و چشمشان به نیم‌تنه‌ای افتاد که در آنجا به آتش کشیده شده بود، نیم‌تنه‌ای دخترانه که متعلق به دختری خردسال بود. تحقیقات نشان داد که از لحظه سوختن نیم‌تنه زمان زیادی نمی‌گذرد. از سوی دیگر هیچ اثری از بقایای جسد نبود و جست‌وجوی پلیس در این محل و اطراف خانه مخروبه نیز نتیجه‌ای در برنداشت. نیم‌تنه سوخته به پزشکی قانونی منتقل شد و در ادامه مادر و پدربزرگ نازگل در آنجا حاضر شدند، اما به‌درستی نتوانستند تشخیص دهند که نیم‌تنه متعلق به دختربچه گم‌شده است یا نه. با این حال شواهد و بررسی‌های پلیس نشان می‌دهد که عاملان ربوده شدن نازگل پس از قتل او، بخشی از جسد وی را به نزدیکی خانه پدربزرگش منتقل کرده و در آنجا آتش زده‌اند تا احتمالا پیامی را به این خانه برسانند. در شرایطی که کشف نیم‌تنه سوخته به پیچیدگی این پرونده افزوده است احتمال اینکه دختربچه خردسال قربانی انتقام‌جویی شده باشد قوت گرفته و تحقیقات برای کشف اسرار این جنایت ادامه دارد. این در حالی است که بازپرس پرونده نیز دستور آزمایش دی‌ان‌ای برای مشخص شدن هویت نیم‌تنه سوخته را صادر کرده است.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید