• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 20 فروردین 1403
کد مطلب : 221936
+
-

زرد پررنگ، زرد کمرنگ

سپاهان برای عقب‌نماندن از قافله، امروز با زردپوشان آبادان بازی می‌کند که به معجزه سرمربی جدیدشان امید بسته‌اند

بعد از استقلال و پرسپولیس که در روزهای شنبه و یکشنبه در چارچوب هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال به میدان رفتند، امروز نوبت سومین ضلع مثلث قهرمانی است که برای ماندن در کورس مدعیان به مصاف حریف خود برود. سپاهان که هفته گذشته بازی عقب‌افتاده‌اش با تراکتور را برگزار کرد، به همین دلیل کمی دیرتر از سایر تیم‌ها به میدان می‌رود و باید امروز در آبادان با آخرین تیم جدول رده‌بندی دیدار کند. همچنین امروز تراکتور بعد از تساوی خانگی با سپاهان یک‌بار دیگر در ورزشگاه یادگار امام به میدان می‌رود و این بار میزبان آلومینیوم اراک است.
بیست‌و‌دومین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با انجام این دو مسابقه به پایان می‌رسد.

   صنعت نفت - سپاهان
بعد از اینکه سهراب بختیاری‌زاده نتوانست صنعت‌نفت را از قعر جدول نجات دهد و طی 6بازی حتی یک برد هم به‌دست نیاورد، فراز کمالوند جانشین او شد تا شاید این بیمار محتضر را از مرگ حتمی نجات دهد. کمالوند قبلا یک فصل خوب و موفق را در آبادان گذرانده اما این اتفاق مربوط به دورانی است که نفتی‌ها پولی در بساط داشتند و کرار جاسم و پریرا و... برای این تیم بازی می‌کردند. امروز اما زردپوشان با اسکواد ضعیف خودشان کار سختی برای امتیاز‌گرفتن و ماندن دارند. از قضا کمالوند در نخستین بازی به پست یکی از مشکل‌ترین حریفان خورده و باید با تیم پرستاره ژوزه مورایس بازی کند. مورایس بعد از چند نتیجه ضعیفی که گرفت و گفته می‌شد کنترل رختکن از دست او خارج شده، دوباره کمی جان گرفته و در 3بازی اخیر به 7امتیاز رسیده است. برد امروز می‌تواند اصفهانی‌ها را 41امتیازی کند تا آنها درصورت بردن بازی عقب‌افتاده با ذوب‌آهن به 3امتیازی صدرنشین برسند.
 
   تراکتور - آلومینیوم
تراکتور تمام تلاش خودش را کرد تا با بردن سپاهان خودش را به‌طور جدی به جمع مدعیان اضافه کند اما این کار در توان تبریزی‌ها نبود. سپاهان که تا چند هفته قبل حتی در زمین خودش به پیکان هم می‌باخت، این‌بار در پرتماشاگرترین بازی فصل مقابل چشم 80هزار تراکتوری تسلیم نشد و نقشه پاکو خمز و شاگردانش به ثمر ننشست. هواداران تراکتور کم‌کم دارند می‌پذیرند که مثل سال گذشته باید برای پله چهارم و کسب سهمیه تلاش کنند. آنها امروز در غیاب کاپیتان خود شجاع خلیل‌زاده که دهمین کارت زرد خودش را در بازی قبل گرفت، به مصاف شاگردان مجتبی حسینی در آلومینیوم اراک می‌روند. آلومینیوم بعد از اینکه یکی دو بازیکن جوانش به تیم ملی دعوت شدند چغرتر و خطرناک‌تر از قبل شده و ستاره‌های جوانش با اعتمادبه‌نفس بیشتری بازی می‌کنند. اراکی‌ها بعد از بازی با تراکتور بلافاصله یک بازی سخت دیگر با استقلال دارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید