• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 19 فروردین 1403
کد مطلب : 221840
+
-

دستگیری قاتل مادر و فرزندانش

آن سوی مرز
دستگیری قاتل مادر و فرزندانش

مرد آمریکایی که بعد از کشتن همسرش و فرزندان او گریخته بود، توسط پلیس دستگیر شد. به‌گزارش همشهری به نقل از‌ ای‌بی‌سی، حدود یک‌ماه پیش پلیس در جریان ناپدید شدن زنی 22ساله به نام مارکایلا جانسون و 2فرزندش میراکل 4ساله و مسیح 7ماهه قرار گرفت.
کسی که خبر ناپدید شدن آنها را به پلیس اعلام کرده بود، تابی خواهر مارکایلا بود. او به مأموران گفت که مدتی قبل شوهر خواهرش پیامی برای او فرستاد و مدعی شد که آنها قرار است مدتی از کالیفرنیا به کارولینای شمالی نقل مکان کنند و بعد از جاگیر شدن در مکان جدید حتما با آنها تماس می‌گیرند. اما حالا حدود یک‌ماه از رفتن آنها گذشته و هیچ خبری از خواهرش و خواهرزاده‌هایش نیست. با این اطلاعات پلیس وارد ماجرا شد و تحقیقات  برای پیدا شدن افراد گمشده آغاز شد. در همان روزها بود که جسد زن گمشده و فرزندانش در یک مجتمع آپارتمانی در شمال شارلوت در کارولینای شمالی پیدا شد. در بررسی‌ها مشخص شد که آنها به‌دست بنجامین تیلور 35ساله (شوهر مارکایلا) به قتل رسیده‌اند. بنابراین بنجامین تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و در نهایت چند روز پیش در شهر امپریال و در یک کمپینگ در بین کوه‌ها، جایی خارج از دسترسی به تلفن و اینترنت، دستگیر شد.
تیلور در بازداشتگاه امپریال کانتی بود، تا اینکه صبح روز جمعه گذشته به کالیفرنیا بازگردانده شد. پلیس هنوز انگیزه این قتل را اعلام نکرده و قرار است مرد جنایتکار به‌زودی در دادگاه حاضر شود و به اتهامات خود پاسخ دهد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید