• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
پنج شنبه 14 تیر 1397
کد مطلب : 22154
+
-

با مردم | حوادث

با مردم
با مردم | حوادث


  اقدامات عملی وزارت نیرو

سلام. خسته نباشید. از اطلاع‌رسانی روزنامه همشهری در این ستون تشکر می‌کنیم. در سال‌های اخیر وزارت نیرو و اساسا مدیریت آب درخصوص منابع و مصارف آب تاکنون صرفا به اطلاع‌رسانی اکتفا کرده است. شایسته است در کنار تذکرات مکرر اقدامات عملی انجام دهند؛ مثلا اقدامات اجباری درخصوص نصب کنتورهای آب مستقل به‌خصوص در شهرهای بزرگ؛ به‌گونه‌ای که حتی اگر این کنتورها رایگان هم در اختیار مشترکان قرار گیرد، مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. نکته مهم دیگر تشویق مشترکان کم‌مصرف برای ایجاد انگیزه در بین خانواده‌ها جهت مصرف کمتر آب است که باید مورد توجه مسئولان ذیربط در وزارت نیرو قرار گیرد.

4729...0912



  نهادهای نظارتی دقیقاً کجا هستند؟

سلام و وقت بخیر. درحالی‌که مسئولان به مردم توصیه می‌کند که در شرایط بحران اقتصادی فعلی، مواظب دخل و خرج خود باشند، صرفه‌جویی کنند و تا جایی که ممکن است ارز را از کشور خارج نکنند اما مشخص می‌شود که یک عده از شرکت‌های دولتی و نیمه‌دولتی با ارز دولتی به جای دارو، بخارشوی و نخود و لوبیا وارد می‌کنند! حداقل انتظار از مسئولان این است که فهرست تمام کسانی که ارز دولتی گرفته‌اند را منتشر کنند و قوه قضاییه هم سریعا با سوءاستفاده‌کنندگان برخورد کند. لطفا به مسئولان بگویید نهادهای نظارتی دقیقا کجا هستند؟

2436...0912



  به فکر هم باشیم

سلام و تشکر از شما که درددل مردم به‌خصوص‌ مستأجران را چاپ می‌کنید؛ هرچند که گوش شنوا و فریادرسی نیست. لطفا از مسئولان محترم درخواست کنید که از طریق رسانه‌ها و جراید و... از مالکان و صاحبخانه‌ها بخواهند که به هر دلیل و بهانه‌ای اجاره‌ها را افزایش ندهند. قدری به فکر هم باشیم و به هم رحم کنیم تا مورد لطف و عنایت خدا قرار بگیریم.

3602...0912



  بلاتکلیفی پروژه خط متروی تهران - پردیس

ضمن عرض سلام. لطفا درخصوص بلاتکلیفی پروژه خط متروی تهران پردیس و بالعکس گزارشی بنویسید. با اینکه اکثر ساکنان به‌دلیل عدم‌توانایی پرداخت اجاره مسکن به این شهر پناه آورده‌اند اما به‌دلیل نبود حمل‌ونقل عمومی در این مسیر ناچارند با کرایه‌های بسیار بالا تردد کنند. آیا وقت آن نرسیده است تا مسئولان ذیربط برای تسریع در راه‌اندازی متروی تهران به پردیس اقدامی کنند؟

صومعه‌بان از پردیس



  تعطیلی ۲جایگاه سوخت CNG

سلام. از اینکه مشکلات مردم را در این ستون منتشر می‌کنید، جای تشکر دارد. ماه‌هاست تعطیلی ۲جایگاه سوخت CNG در شهرری مشکلات زیادی را برای شهروندان در این محدوده ایجاد کرده است. لطفا این مشکل را از مسئولان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پیگیری کنید تا بلکه اقدامی کنند.

4974...0912


لطفا نظرات خود را درباره مطالب روزنامه با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید