• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 15 فروردین 1403
کد مطلب : 221482
+
-

نیم‌نگاهی به ویلا

مدعیان قهرمانی به قدرت استون‌ویلا و اونای امری برای متوقف ساختن منچسترسیتی چشم دوخته‌اند

نیم‌نگاهی به ویلا

امشب رقابت تنگاتنگ قهرمانی لیگ برتر با دیداری سخت و مهم برای منچسترسیتی مقابل استون‌ویلا و بازی نسبتا آسان آرسنال با لوتون ادامه می‌یابد. هر دو مدعی میزبان هستند. لیورپول فردا در خانه با شفیلد بازی دارد درحالی‌که نتیجه این دو دیدار را می‌داند و پیش از آغاز هفته سی‌ام، 2‌امتیاز از آرسنال و 3‌امتیاز از سیتی پیش است.
   در مصاف‌های رودرروی 3‌تیم مدعی قهرمانی این فصل تنها آرسنال پیروز بوده و سایر بازی‌ها با تساوی به پایان رسیده است. آرسنال با نتیجه 3بر یک، لیورپول را برده و یک بر صفر هم سیتی را شکست داده است.
   آرسنال همچنان عنوان بهترین تیم را در بازی‌های مستقیم بیگ‌سیکس در این فصل لیگ برتر انگلیس در اختیار دارد. آرسنال تنها تیمی است که در هیچ مسابقه‌ای مقابل بیگ‌سیکس شکست نخورده است.
   آرسنال فصل پیش تا این مقطع از فصل عالی پیش رفته بود. آنها با 73‌امتیاز صدرنشین بودند درحالی‌که با تیم فوق‌العاده این فصل‌شان 65‌امتیاز جمع کرده‌اند. همان مقطع بود که افول آغاز شد و با مصدومیت سالیبا، شکست‌ها و گل‌های خورده از راه رسید و منچسترسیتی فاصله را جبران کرد و درنهایت قهرمان شد. سیتی فصل پیش تا هفته‌29تنها 3‌امتیاز از این فصل بیشتر جمع کرده بود؛ 67‌امتیاز در برابر 64‌امتیاز. لیورپول به اندازه فصل پیش منچسترسیتی امتیاز جمع‌آوری کرده (67‌امتیاز) که 23‌امتیاز بیشتر از فصل پیش خودشان است (44امتیاز).



 

این خبر را به اشتراک بگذارید