• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
دو شنبه 28 اسفند 1402
کد مطلب : 221285
+
-

یک ماه خوب برای بچه‌های خوب

یک ماه خوب برای بچه‌های خوب

ماه مبارک رمضان یکی از ایام پربرکت در زندگی است که طبعا بچه‌ها هم در کنار بزرگ‌ترها در حال و هوای این ایام پر خیر و برکت و نورانی تنفس می‌کنند و با ویژگی‌های آن از نزدیک آشنا می‌شوند. البته برای آشنایی بچه‌ها با این ایام، علاوه بر توضیحات والدین و بزرگ‌ترها، کتاب‌های آموزشی در این خصوص تألیف و منتشر شده که در کنار مطالب آموزنده از جنبه‌های سرگرمی برای بچه‌ها هم برخوردار است.
 یکی از این کتاب‌های خواندنی برای بچه‌ها با موضوع ماه مبارک رمضان، کتاب «یک ماه خوب برای بچه‌های خوب» نوشته مهین سماواتی است که با تصویرگری زهرا و زهره طباطبایی منتشر شده و به‌خاطر استقبال خوب بچه‌ها از این کتاب، چند باری هم تجدید چاپ شده است. این کتاب که برای گروه سنی ب و ج نوشته شده، شامل داستان‌های خواندنی به زبان ساده و قابل فهم برای مخاطبان کم سن و سال است که درباره ماه رمضان و کارهایی که کودکان دوست دارند در کنار بزرگ‌ترهایشان در این ماه انجام دهند، قصه‌های خواندنی دارد.
در این کتاب با زبانی داستانی و جذاب، به کارهایی که کودکان می‌توانند در ماه مهمانی خدا انجام دهند تا تجربه این ماه برایشان زیبا و جذاب و به یاد ماندنی شود، پرداخته شده است. قصه‌های شیرینی درباره مفاهیمی مثل روزه‌داری، سحری و افطاری، نذری دادن، کمک و هدیه دادن به دیگران و موضوعات و اقدامات دیگری در ارتباط با ویژگی‌های ماه مبارک رمضان که بچه‌ها دوست دارند بیشتر درباره آنها بدانند.کتاب «یک ماه خوب برای بچه‌های خوب» نوشته مهین سماواتی در 24صفحه‌ از سوی انتشارات کتاب جمکران منتشر شده و در آستانه ماه مبارک رمضان به چاپ چهارم رسیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید