• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 27 اسفند 1402
کد مطلب : 221186
+
-

نکته‌بازی

عادت عجیبی که ترک نمی‌شود
سپاهان بالاخره بعد از مدت‌ها موفق شد یک پیروزی درست و حسابی به‌دست بیاورد و با برتری 3 بر یک مقابل فولاد، نوار شکست‌های پیاپی‌اش در لیگ را پاره کند. با وجود این اما یکی از عادت‌های ناپسند طلایی‌پوشان در مسابقات این فصل، در این بازی همچنان پابرجا باقی ماند؛ گل خوردن. به شکل عجیبی دروازه سپاهان در هر مسابقه باز می‌شود و این بار هم فولاد توسط محمد عسگری موفق به گشودن دروازه پیام نیازمند شد. تازه اهوازی‌ها یک گل سالم دیگر هم زدند که به اشتباه آفساید اعلام شد. به این ترتیب تعداد کلین‌شیت‌های سپاهان در این فصل در عدد4 متوقف ماند که خیلی آمار عجیبی است.

حیف که جا نبود!
خدا خیرش بدهد کسی را که این پوسترهای پیش‌بازی را یاد باشگاه‌های ایرانی داد. همینطور جنجال‌های مختلف است که بر اثر نوع طراحی این پوسترها راه می‌افتد. مثلا قبل از همین دربی آخر، باشگاه پرسپولیس پوستری به شکل یک روزنامه قدیمی درست کرده بود که در آن تا جایی که چشم کار می‌کرد پر از کری‌خوانی برای حریف سنتی بود؛ از شادی گل آل‌کثیر و عالیشاه بعد از گلزنی به استقلال تا قهرمانی جام‌حذفی در پی شکست این تیم و تیتری که مربوط به 6گل سال52 می‌شد. حیف که جا نبود، وگرنه دوستان هت‌تریک ایمون زاید و دربی 4گله و مقاومت 9نفره را هم در آن می‌گنجاندند! مگر روزنامه‌دیواری دبستان است؟ خب طراحی چنین پوستری، غیراز افزایش انگیزه رقیب چه پیامد دیگری دارد؟

کمی دیر بیدار نمی‌شوید؟
در یکی از مسابقات جذاب این هفته، تراکتور با نتیجه 4 بر 2 هوادار را شکست داد. هدایت هوادار را مسعود شجاعی بر عهده دارد که بازیکن پیشین تراکتور بوده و در تبریز هم استقبال خوبی از او به عمل آمد. هوادار ابتدا با 4گل از حریف عقب افتاد اما در دقایق پایانی 2گل را جبران کرد و فاصله را کاهش داد. نکته جالب در مورد شاگردان شجاعی این است که موتور آنها برای گلزنی خیلی دیر روشن می‌شود. 2گل هوادار را در تبریز امین پورعلی و مهدی باقری در دقایق 80 و 90 به ثمر رساندند. این در حالی است که گل‌های هوادار در جریان تساوی 2-2 هفته گذشته با ذوب‌آهن هم در دقایق 79 و 95 توسط داریوش شجاعیان و بابک مرادی به ثمر رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید