• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
شنبه 26 اسفند 1402
کد مطلب : 221170
+
-

تهران سرد و گرم چشیده!

دغدغه
تهران سرد و گرم چشیده!

معمولا آدم تکلیفش در بهار و پاییز معلوم نیست، کم لباس بپوشید ممکن است باران بیاید و هوا سرد شود و سرما بخورید، زیاد بپوشید، چند درجه می‌رود روی دمای هوا و از گرما هواپز می‌شوید. حالا همین بلاتکلیفی را آنهایی که ساکن تهران هستند در این زمستان با هواشناسی داشتند.
یک روز خبر می‌آمد «تهران گرم‌تر می‌شود» بعد ما لباس‌های زمستانی را جمع و بخاری‌ها را خاموش می‌کردیم، 2 روز بعد خبر می‌آمد که «تهران سردتر می‌شود»، آن وقت باز مجبور بودیم برای بیرون آمدن از خانه شال و کلاه کنیم. این اتفاق امسال زیاد تکرار و تهران با اختلاف دمای زیاد، دائم سرد و گرم شد. حالا هم که دو سه روزی بیشتر تا بهار نمانده و همه خودشان را برای یک هوای مطبوع بهاری آماده می‌کنند، باز خبر آمده که تهران سردتر می‌شود. به این سرما تگرگ و باد و باران و حتی برف و مه در مناطق مستعد را هم اضافه کنید.
آنطور که هواشناسی گفته این سرما تا آخر هفته مهمان ماست و بعد ممکن است دوباره گرما از راه برسد. علی‌الحساب برای اینکه از این سرد و گرم شدن ترک نخورید، این چند روز را لباس گرم بپوشید و حواستان باشد که با دوستانتان برای رفتن به کوهستان قرار نگذارید و بی‌خیال رفتن به ارتفاعات شوید تا باد و باران و رعد و برق تمام شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :