• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
پنج شنبه 24 اسفند 1402
کد مطلب : 221041
+
-

با مردم

برخورد با دستگیرشدگان چهارشنبه سوری، جدی باشد
با توجه به اینکه خرید، نگهداری، حمل، توزیع و فروش مواد منفجره و مواد محترقه جرم است، اگر برخورد با متخلفان و دستگیرشدگان چهارشنبه سوری به‌طور جدی و سنگین باشد و هیچ‌گونه مماشات و بخششی صورت نگیرد، همه ساله شاهد این همه حوادث دلخراش چهارشنبه سوزی نخواهیم بود.
توانگر از تهران

سهمیه خودروهای دیزلی زابل را بازگردانند
مدتی قبل بدون هیچ توضیحی، سهمیه بنزین خودروهای دیزلی زابل را قطع کردند. هر چه به مسئولان اعتراض کردیم فایده‌ای ندارد و همچنان کارت‌های سوخت این خودروها شارژ نمی‌شود؛ درحالی‌که خودروهای تَک در تهران ماهانه 9هزار لیتر سهمیه بنزین دارند؛ ولی 2هزار لیتر سهمیه بنزین خودروهای دیزلی زابل را قطع کرده‌اند. تکلیف ما رانندگان خودروهای دیزلی و کسب‌وکارمان چیست؟ آیا با قطع سهمیه و روزی ما می‌توانند جلوی قاچاق سوخت را بگیرند؛ سرمنشأ قاچاق سوخت را قطع کنند.
میربهایی از زابل

میادین تره بار تهران، زمان توزیع گوشت را اعلام کنند
اینکه متولی توزیع گوشت با نرخ دولتی میادین تره بار شهرداری تهران است بسیار عالی است؛ اما اینکه زمان توزیع را اعلام نمی‌کنند بسیار بد است. تصور کنید شما از صبح تا عصر باید منتظر بمانید تا هر زمانی که گوشت آمد در صف بایستید و گوشت بخرید. مگر چه اشکالی دارد که از قبل اعلام کنند فلان روز و فلان ساعت گوشت توزیع می‌شود که هر کسی امکانش را دارد در آن زمان به غرفه توزیع گوشت برود؟ در میدان بزرگ میوه و تره بار صادقیه از صبح تا عصر منتظر آمدن گوشت بودیم و خبری نشد و مدام گفتند احتمالا می‌آید!
جمعی از مشتریان تره بار صادقیه

تاریخ درج شده روی شیشه‌های شیر بررسی شود
شیرهای شیشه‌ای که تاریخ انقضای آنها بین 5 تا 6 روز است، اما بعضی از آنها پس از گذشت 15تا 20روز هم دچار فساد نمی‌شوند و حتی با جوشاندن علائم خرابی نشان نمی‌دهند. مسئولان سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت بررسی نمایند که این شیرها دارای چه میزان مواد نگهدارنده هستند که خراب نمی‌شوند. از 2 شرکت شیر خریده ام و فیلم آنها را تهیه کرده و برای شرکت‌ها هم ارسال کرده ام، ولی پاسخی دریافت نکردم؛ تقاضا می‌کنم مسئولان بهداشتی به‌طور جدی به این موضوع ورود کنند.
عباسی از تهران

 

این خبر را به اشتراک بگذارید