• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
سه شنبه 22 اسفند 1402
کد مطلب : 220831
+
-

پایان تصویربرداری «زیرخاکی»

شروع پخش از نوروز1403

پایان تصویربرداری «زیرخاکی»

در آستانه پخش فصل چهارم مجموعه کمدی «زیرخاکی» به تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان، تصویربرداری این سریال دیروز دوشنبه(۲۱ اسفندماه) به پایان رسید.
همزمان با آخرین روز ضبط این مجموعه نخستین تصاویر آن به‌عنوان سریال رمضانی شبکه یک سیما منتشر شد.پس از پخش 3 فصل از مجموعه «زیرخاکی»، فصل چهارم این سریال از امروز، سه‌شنبه همزمان با نخستین شب ‌ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود.
فصل اول این مجموعه به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا در‌ماه رمضان سال۱۳۹۹ روی آنتن رفت. فصل دوم «زیرخاکی» خرداد‌ماه سال ۱۴۰۰ پخش شد و در نهایت سومین فصل از این مجموعه، در نوروز سال۱۴۰۱ روی آنتن شبکه یک سیما رفت.  در نخستین شب‌ ماه رمضان و از ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه، سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه، خلاصه‌ای از 3 فصل قبلی سریال به مخاطبان ارائه خواهد شد و از شب بعد پخش فصل جدید در ۱۶ قسمت آغاز می‌شود.
در فصل چهارم که از ابتدای آذر‌ماه در تهران، کرج، جزیره خارک، شهرک‌های غزالی و دفاع‌مقدس ضبط شده مخاطبان شاهد ادامه ماجراجویی‌های «فریبرز باغ‌بیشه» هستند که در پیوند با ماجراهای قبلی اما در فضاهایی جدید رخ می‌دهد.

این خبر را به اشتراک بگذارید