• سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 21 شوال 1445
  • 2024 Apr 30
سه شنبه 22 اسفند 1402
کد مطلب : 220824
+
-

انتقاد مجری اسکار از دونالد ترامپ

انتقاد مجری اسکار از دونالد ترامپ

جیمی کیمل  یکشنبه شب در نود و ششمین دوره این مراسم فرصت را برای حمله دیگری به «دونالد ترامپ» غنیمت شمرد. کیمل پیش از آنکه از «آل‌پاچینو» دعوت کند که برای اهدای اسکار بهترین فیلم روی صحنه بیاید، آخرین پیام ترامپ در شبکه‌های اجتماعی را خواند. رئیس‌جمهور سابق آمریکا نوشته است که کیمل «بدترین مجری اسکار تاریخ» است: «مونولوگ افتتاحیه او پایین‌تر از سطح یک فرد معمولی بود که سخت تلاش می‌کرد چیزی باشد که نیست، و هرگز نخواهد بود. از شر کیمل خلاص شوید و شاید بهتر باشد که او را با یک «استعداد» تمام‌شده اما ارزان قیمت دیگر از شبکه ای‌بی‌سی جایگزین کنید.»
ترامپ ادامه می‌دهد که مراسم اسکار سال‌هاست «متلاشی، خسته‌کننده، و بسیار غیرمنصفانه» است. او می‌گوید: «چرا اسکار را به آن‌هایی که استحقاقش را دارند نمی‌دهند. شاید در آن صورت مخاطب‌شان و نرخ بینندگان تلویزیون از پایین‌ترین حد بالا بیاید. آمریکا را دوباره عالی کنید!»
کیمل در واکنش به این اظهارات روی صحنه گفت: «ور، ور، ور... خیلی خوب، می‌توانید حدس بزنید کدام رئیس‌جمهور سابق این پیام را در شبکه اجتماعی سوشال‌تروث ارسال کرده؟ هیچ‌کس نمی‌تواند؟ خوب، متشکرم، رئیس‌جمهور ترامپ. متشکرم که این مراسم را نگاه می‌کنید، متعجبم که هنوز – وقت زندان رفتن شما نشده؟»
در این مراسم جدا از این لحظه ارجاع دیگری به ترامپ که خود را آماده انتخابات ریاست‌جمهوری پاییز آینده می‌کند داده نشد.
جیمی کیمل که برای چهارمین بار به عنوان مجری برنامه را پیش می‌برد، شوخی‌های مونولوگ آغازین خود را بیشتر با تمرکز بر چهره‌های صحنه بیان کرد و به ویژه با بازیگر نقش مکمل، داونی جونیور شوخی کرد و البته به اعتصاب‌های نویسندگان و بازیگران که سال پیش چهره شد، پرداخت. کیمل یک نوآوری داشت و آن این بود که از اعضای سازنده فیلم‌ها که نادیده می‌مانند تجلیل کرد و گفت: پیش از اینکه از خودمان تجلیل کنیم، بیایید یک تشویق بسیار شایسته برای افرادی انجام دهیم که در پشت صحنه کار می‌کنند: اعضای تیم، رانندگان کامیون، مهندسان صدا، همه عوامل ساخت فیلم.

این خبر را به اشتراک بگذارید