محققان دانشگاه صنعتی امیرکبیر مدلی را برای قیمتگذاری محصولات با در نظر گرفتن روابط بین آنها و خرید بستهای ارائه دادند. به گزارش دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محیا همتی مجری طرح گفت: امروزه بهدلیل پایین بودن هزینههای معامله در اینترنت و از بین رفتن محدودیتهای فیزیکی و لجستیکی مانند نزدیکی جغرافیایی در معاملات آنلاین، تجارت الکترونیک به سرعت رو به گسترش است.
او گفت: با شناخت ضرورت قیمتگذاری مشارکتی هدف این رساله تدوین و توسعه سازوکار قیمتگذاری مشارکتی و قرارداد نمایندگی بهگونهای است که با شرایط دنیای واقعی منطبقتر باشند.
وی افزود: بنابراین، در این پژوهش سعی میشود قراردادها و استراتژیهای فروش پلتفرمهای آنلاین زمانی که چند نوع محصول به فروش میرسند و روابط بین محصولات بر تقاضا و سود اعضای زنجیره اثر میگذارند، بررسی شود.  در این پژوهش با درنظر گرفتن قطعی نبودن تقاضا و عوامل اثرگذار بر آن مانند قیمت، کیفیت و تبلیغات مسئله تحت استراتژیهای مختلف فروش توسعه یافته است.
                            
                                یکشنبه 20 اسفند 1402
                        
                        
                        کد مطلب :
                            220538 
                        لینک کوتاه :
                            newspaper.hamshahrionline.ir/58o6A 
                            
                        
                        
                    +
                        -
                        کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
			Copyright 2021 . All Rights Reserved